Mikä on ollut pahinta ruokaa, mitä olet ikinä syönyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25062975:
Joku talkkunasotku joskus lapsena. Mun äiti päätti valistaa mua suomalaisella perinneherkulla. Hyi s*atana että oli pahaa :x

Hih, syön itse talkkunaa ihan vapaasta tahdosta. :D Hyvää, ja paljon kuitua!

Tosin syön sen "raakana" jogurtissa ja viilissä, puurona en ole maistanut edes kouluaikana (mikä on ilmeisesti poikkeuksellista).

Meriantura ja miekkakala Espanjassa. Yleensä tykkään kalasta, mutta meriantura oli niin kamalan ruotoista ja jokseenkin mautonta ja miekkakala oli sitkeää, ihan kuin olisi porsasta syönyt. En ole kymmeneen vuoteen syönyt punaista lihaa, joten miekkakalan syöminen teki oikeasti pahaa.

Merianturassa ei ole ruotoja. Tai siis on se iso selkäruoto, mutta kalan lihan seassa ei ole ruotoja.

Kilpikonna keitto, kun mun lautaselle annettiin pää (kunnia vieras kun olin). Imeskeltävät suolen pätkät ei myöskään ole tehnyt vaikutusta eikä koiranliha.

Suomessa ei mikään ole ehdoton no-no ja maailmallakin suht kaikki ruokainen. Mut noi on kuvottanut ja kilpikonna sopan jouduin vielä syömään kun en kehdannut asiakaan edessä nirsoilla. Pää tosin jäi lautaselle. Onneks tarjolla oli myös paikallista paloviinaa. Kamalaa sekin, mut turrutti aivot.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25062983:
yleensä nuo inhotukset tulee siitä että on lapsena joutunu maistamaan huonosti tai väärin tehtyjä ruokia joita on muutenki harvoin ollu tarjolla.

Näin tai sitten jotain tiettyä sapuskaa on ollut tarjolla liian usein. Tiedän monia ihmisiä, jotka eivät siedä esim. kalaa, koska sitä oli lapsena joka päivä ruokana, minulle tuollainen ruoka-aine on peruna; syön sitä kylläkin, muttei se tosiaan ole oma suosikkini.

Lisäänpä muuten omaan inhotuslistaani vielä tuon lipeäkalan, kerran olen sitä syönyt ja toistamiseen ei ole ollut halua.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25062998:
Merianturassa ei ole ruotoja. Tai siis on se iso selkäruoto, mutta kalan lihan seassa ei ole ruotoja.

No varmaan se iso selkäruoto siinä sitten mätti. En tiedä, mutta minä muistan sen kamalan ruotoisena kokemuksena ja syötävääkin oli vähän.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25063183:
Syötävää merianturassa on tosi paljon. Lihaisa kala, ja sen selkäruodon ansiosta tosi helppo syödä. Sen kun riipii haarukalla niiden ruotojen välistä kalan lihat.

No tuo yksilö oli kai sitten jotenkin erilainen nuori. Ei jäänyt hyviä kokemus tuosta.

[QUOTE="vieras";25063591]Siskonkikkelikeitto eli siskonmakkarakeitto. Jo ajatuskin niistä keitossa kelluvista "kikkeleistä" ällöttää. Ainakin ennen ne oli semmoisia pitkuloita.[/QUOTE]
se on keittäjästä kiinni että laittaako ne makkarat sinne palloina vai pötköinä.

Koulun tomaatti-silakat, limainen tililiha ja maksakastike n. 20 vuotta sitten :X

Ehdottomasti kamalinta syötävää on ollut äitini ystävän tekemät lihapullat painonvartijoiden reseptillä. En käsitä mitä niissä oli, väri oli harmaa ja maku kuvottava...

Peruskoulussa kirjolohimureke, niinä päivinä söin vain salaattia ja näkkäriä. Se pistävä haju ja maku, lisäksi kun tökkäs vähän haarukalla niin hylly kun mikäkin pylly. Perunat oli kumiperunoita, joita ei voinut myöskään syödä.

Yhteistyössä