yleensä nuo inhotukset tulee siitä että on lapsena joutunu maistamaan huonosti tai väärin tehtyjä ruokia joita on muutenki harvoin ollu tarjolla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25062975:Joku talkkunasotku joskus lapsena. Mun äiti päätti valistaa mua suomalaisella perinneherkulla. Hyi s*atana että oli pahaa :x
Meriantura ja miekkakala Espanjassa. Yleensä tykkään kalasta, mutta meriantura oli niin kamalan ruotoista ja jokseenkin mautonta ja miekkakala oli sitkeää, ihan kuin olisi porsasta syönyt. En ole kymmeneen vuoteen syönyt punaista lihaa, joten miekkakalan syöminen teki oikeasti pahaa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25062983:yleensä nuo inhotukset tulee siitä että on lapsena joutunu maistamaan huonosti tai väärin tehtyjä ruokia joita on muutenki harvoin ollu tarjolla.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25062998:Merianturassa ei ole ruotoja. Tai siis on se iso selkäruoto, mutta kalan lihan seassa ei ole ruotoja.
No varmaan se iso selkäruoto siinä sitten mätti. En tiedä, mutta minä muistan sen kamalan ruotoisena kokemuksena ja syötävääkin oli vähän.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25063183:Syötävää merianturassa on tosi paljon. Lihaisa kala, ja sen selkäruodon ansiosta tosi helppo syödä. Sen kun riipii haarukalla niiden ruotojen välistä kalan lihat.