Mikä on nimeltään rattaissa se osa,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

metsänpeitto

Vieras
joka on siellä rungossa vähän niin kuin jousen tapaisena?

:ashamed:

Kun siis meillä on Emmaljungan vaunut, joihin pitäisi uusia tuollaisia muoviosia. Ne on noita, joita on neljä kappaletta tuossa rungossa, ennen vanhaan tuossa kohdalla oli nahkainen säädettävä remmi :D Ne on siis ne jutut, minkä avulla tuo runko joustaa.

Että onko se niin kuin mikä nimeltään?

Kun pitäis soittaa johonkin liikkeeseen ja kysyä onko niillä niitä ja mitä ne maksaa, mutta kun en tiedä mitä ne on nimeltään :D

Sitä ne ei kyllä osanneet sanoa, että sopiiko ne niillä olevat Emmaljungan jouset meidän vaunuihin, kun meidän vaunut on liian vanhat kun ne on vuodelta ´98 tai ´99 :xmas:

Enkä huomannut etukäteen varmistaa sitä toisenkaan osan nimeä, joten myyjä joutui varaamaan minulle renkaaseen kaksi erilaista osaa, kun en tiennyt että onko meidän renkaat liuku- vai kuulalaakerirenkaat :ashamed: Renkaat kun renkaat, mun mielestä :D ilmeisesti pitäis kuitennii tietää enemmän, kuin se että ne renkaat on mustat sinisillä alumiiniosilla :whistle:

En mä tiedä saako noita tuolla ehjäksi, toivoisin kuitenkin. Vaikka noi ei enää kenelle muulle kelpaa, niin mielelläni mä nuo korjaan enkä osta uusia. Tai siis uusia käytettyjä :xmas: varsinkaan, kun meillä ei tän jälkeen enää vaunuja tarvita.

Tosin mun esteettistä silmää häiritse tuon kuomun haalistunut kangas, sille täytyy vielä tehdä jotain. Sitä en viittis ostaa varaosina, kun maksaa ihan hemmetin paljon.

Yhteistyössä