R
riittävä
Vieras
Haha, minä olen ammattikorkeakoulusta juuri valmistunut, saan n. 1500e/kk ja minusta se on ihan hyvä
Me nuoret taidetaan olla liian vaatimattomia 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tänään olen miettinyt palkka-asioita ihan urkalla ja tullut siihen tulokseen, että alle 3000 euroa on huono palkka. Oma palkkani jää kyllä huikeasti alle tuon, vaikka olen korkeakoulututkinnon suorittanut. Mikä sinusta on huono tai toisaalta hyvä palkka? Tarkoitan nyt nimenomaan peruspalkkaa, jossa ei mitään vuorolisiä tms. huomioida.
Alkuperäinen kirjoittaja riittävä;25724301:Haha, minä olen ammattikorkeakoulusta juuri valmistunut, saan n. 1500e/kk ja minusta se on ihan hyväMe nuoret taidetaan olla liian vaatimattomia
![]()
Ei alle 3000e:n palkalla mitään ihmeitä tehdä, mutta ihan tavallista elämää kuitenkin.
Mun mielestä on muuuten ihan turha huudella ( monesti mediassa nähty kommentti ) hoitsujen palkoista miten ovat hyvät lisien kanssa |O
Sen voi ajatella niinkin että moni tienaa saman verran tekemällä siistiä sisätyötä arkisin 8-16. Kaikki muu aika on vapaata. Hoitsuna saat olla töissä jouluaattona, pyhinä ( joskus neljäkin viikonloppua putkeen töitä..) ja kaikkina mahdollisina vuorokauden aikoina : / Onko se palkka enää sen jälkeen kummoinen..
Alkuperäinen kirjoittaja riittävä;25724301:Haha, minä olen ammattikorkeakoulusta juuri valmistunut, saan n. 1500e/kk ja minusta se on ihan hyväMe nuoret taidetaan olla liian vaatimattomia
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25718058:Edellyttäen, että kansalaiset haluavat siitä maksaa. Toistaiseksi vaan kansalaiset eivät halua nostaa niitä palveluhintoja, missä tuottajana on valtio tai kunta. Kansalaisille siis riittää vähän tahvompikin tapaus palvelua tuottamaan, kunhan saa palvelunsa mahdollisimman halvalla.
Mitä parempi palkka, sitä kevyempi (fyysisesti) työ.
Lähärit saat 2500 ja pese perseitä niska limassa.
Mä saan 4400 ja istuksin byrossa 9-15 ja nautin ilmaisista lounaista.
5000e huono palkka pph:n töistä :O??
Ja mä kun oon tyytyväinen 1450 euroon
Hoidettavana kaks omaa ja yks hoitolapsi. Enkä tiedä parempaa hommaa.
Paitsi jos sohvalla makaamisesta sais rahaa, se vois olla vielä vähän parempi.
5000e huono palkka pph:n töistä :O??
Ja mä kun oon tyytyväinen 1450 euroon
Hoidettavana kaks omaa ja yks hoitolapsi. Enkä tiedä parempaa hommaa.
Paitsi jos sohvalla makaamisesta sais rahaa, se vois olla vielä vähän parempi.