Mikä on miehelle mieleen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jasminn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jasminn

Vieras
Hyvät leidit ja miehenpuolikkaatkin jotka olette tänne eksyneet, kysyisin neuvoa koska olen ujompi tapaus. Haluaisin vähän yllättää ja saada poikaystäväni onnensa kukkuloille joten vinkkejä jos viitsisitte antaa:

1. Mistä miehenne tykkäävät että heille teette?

2. Miten olette yllättäneet miehenne?

3. Mikä on villeintä/häirskeintä mitä olette tehneet/puhuneet partnerillenne?

4. Mitä härskejä/irstaita kommentteja miehet tykkäävät sekstaillessaan kuulla?

-kiitos(:

1. Suihinottoa ei voita mikään. Sillä saat varmistettua miehesi itsellesi, kun menet ja teet sen ihan loppuun asti. Sillä nyt ei ole niin suurta merkitystä, että tuleeko hän suuhusi tai naamallesi tai rinnoillesi. Ei se sitä kumminkaan huomaa, että minne ne rojut menee.

2. Yllätä se miehesi ottamalla aloitteen ja otat siltä suihin jossain yllättävässä tilanteessa. Naisetkin tykkää, kun ne yllättää. Esimerkiksi kotiin tultua taittaa naisen ruokapoydälle ja vetäsee houst alas ja antaa takaapäin kunnon kyydit. Voin kertoa, että yllätyksellinen seksi maistuu monelle naiselle.

3. Ei kait siinä tartte mitään tarinoita kehitellä, kun ollaan naimassa. Kyllähän se yllätyksellinen seksi yllätyksellisessä paikassa voi olla villiä tai härskiä. Otappa se mies mukaan tavaratalon sovituskoppiin ja yllätä se siellä. On härskiä ja on villiä.

4. Ei mitään.

Suihinotto saa mieheni kiihkeäksi ja halukkaaksi.
Olen yllättänyt mieheni, kun hän on mennyt suihkuun, niin olen mennyt yllättäen hänen perässään suihkuun ja pessyt hellästi hänen selkänsä ja kalunsa.
Villeintä/ härskeintä mitä olen miehelleni puhunut/tehnyt on: Olen imennyt hänen kaluaan, niin kauan, että hänellä on tullut spermat suuhuni. Ja sitten rakastellessamme olen irstailla sanoilla kehunut, kuinka hän on mahtava panomies ja pukki. Hän villiintyy sanoistani ja rakastelumme jatkuu pitkään.......

Suihinotto saa mieheni kiihkeäksi ja halukkaaksi.
Olen yllättänyt mieheni, kun hän on mennyt suihkuun, niin olen mennyt yllättäen hänen perässään suihkuun ja pessyt hellästi hänen selkänsä ja kalunsa.
Villeintä/ härskeintä mitä olen miehelleni puhunut/tehnyt on: Olen imennyt hänen kaluaan, niin kauan, että hänellä on tullut spermat suuhuni. Ja sitten rakastellessamme olen irstailla sanoilla kehunut, kuinka hän on mahtava panomies ja pukki. Hän villiintyy sanoistani ja rakastelumme jatkuu pitkään.......