Tuon ylipuketumisavauksen vuoksi mietin, mikä on liiallista huolehtimista tai
sellaista ylimääräistä hössötystä?
Siis vanhemman huolehtimista lapsestaan. Minkäikäiseltä lapselta vielä kysytte, onko avain mukana, onko kännykkä mukana? Esikoiseni (kohta 10v) alkaa olla hyvin ärtynyt, kun toistan samaa litaniaa aina kun hän ovesta lähtee. Eikä taida olla kumpaakaan edes paria satunnaista kertaa lukuunottamatta unohtanut. Minulla kun on vielä sellainen tapa, että huikkaan sen kuuluvasti jo matkalle pyyhältäneen lapsen perään.
Tänään havahduin siihen, että pitäisikö minun jo lakata kailottamasta lapsen perään. Sillä ennen kuin ehdin huutaa nämä vakiosanani kuului naapuritalon parvekkeelta lapseni perään huuto "onko sulla avain, entä kännykkä"
:ashamed:
eli koko tienoo tuntee tapani.
Samoin 8v. totesi laittaessaan kenkiä jalkaansa. Joo, ennenkuin kysyt on kännykkä. On vetskari taskussa kiinni. On avain. Menen varovasti tien yli.
Mietin, että taidan hössöttää aivan liikaa :ashamed:
sellaista ylimääräistä hössötystä?
Siis vanhemman huolehtimista lapsestaan. Minkäikäiseltä lapselta vielä kysytte, onko avain mukana, onko kännykkä mukana? Esikoiseni (kohta 10v) alkaa olla hyvin ärtynyt, kun toistan samaa litaniaa aina kun hän ovesta lähtee. Eikä taida olla kumpaakaan edes paria satunnaista kertaa lukuunottamatta unohtanut. Minulla kun on vielä sellainen tapa, että huikkaan sen kuuluvasti jo matkalle pyyhältäneen lapsen perään.
Tänään havahduin siihen, että pitäisikö minun jo lakata kailottamasta lapsen perään. Sillä ennen kuin ehdin huutaa nämä vakiosanani kuului naapuritalon parvekkeelta lapseni perään huuto "onko sulla avain, entä kännykkä"
eli koko tienoo tuntee tapani.
Samoin 8v. totesi laittaessaan kenkiä jalkaansa. Joo, ennenkuin kysyt on kännykkä. On vetskari taskussa kiinni. On avain. Menen varovasti tien yli.
Mietin, että taidan hössöttää aivan liikaa :ashamed: