V
"vieras"
Vieras
Miksi miehellä on oikeus paeta elatusmaksuja ja vastuuta, mutta silti kiusata naista ja vaatia tietoja lapsesta, jota ei ikinä edes halua tavata? Tehdä lapselle tyhjiä lupauksia tapaamisesta? Puhua sontaa ympäriinsä kuinka lapsi häneltä vietiin? Mitä tapahtui sille ihmiselle jonka luulin tunteneeni ja miten hänestä voi ikinä päästä eroon kun on yhteinen lapsi? Mikä on lapsen etu? Mitä minä teen?
Olen siis virallisesti yh, ja toivoisin että lapsi tapaisi isäänsä, mutta kun ei hän halua tulla tapaamaan, eikä maksaa elareita eikä tehdä mitään muuta kun kiusata minua henkisesti yhä edelleen. Lapsi on tavannut isänä kaksi kertaa ollessaan 2v. Nyt 6v, tavallaan kaipaa isää, jonka kanssa puhuu joskus puhelimessa, mutta jota ei tunne
Olen siis virallisesti yh, ja toivoisin että lapsi tapaisi isäänsä, mutta kun ei hän halua tulla tapaamaan, eikä maksaa elareita eikä tehdä mitään muuta kun kiusata minua henkisesti yhä edelleen. Lapsi on tavannut isänä kaksi kertaa ollessaan 2v. Nyt 6v, tavallaan kaipaa isää, jonka kanssa puhuu joskus puhelimessa, mutta jota ei tunne