mikä on kun mies ei enään halua mua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitähäh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitähäh

Vieras
jos seksiä harrastaetaan edes se kerran viikossa jona minä teen aloitteen ja hän sitten nihelisti yhtyy siihen hän tulee miltei heti! nousee ylös ja menee pesulle. nyt viikonloppuna yritin useaan otteeseen ja hän vain teeskentelee nukkuvaa tai sitten ei edes seissyt.
menee hermo kun aina saa itse olla se joka tekee aloitteen ja sittenkin seksi on kerta pökkäys ja se on siinä! Olisi kiva edes joskus tuntea itsensä halutuksi muttta ei niin ei.

mistä tässä voi olla kyse?

1. sillä on toinen nainen 2. sillä on mies 3. sillä on sairaus 4. sillä on mielisairaus 5. ei vaan jaksa

Ilman lisätietoja kallistun vaihtoehdon 5 kannalle.

Onko miehellä huolia? Kannattaisi kysyä ihan suoraan ja keskustella asiasta ilman mitään syyttelyjä taikka epäilyjä. Tietty pahin mahdollinen voi olla että mies ei halua olla kanssasi enään...Mutta voi se johtua muistakin syistä! :hug:

oeln kysynyt ja sanoo vain että no en mä jaksa kun herään niin aikasin töihin. joo samaan aikaan se minäkin herään! vituttaa tuollainen asenne kun ei millään tapaa kosketa tai mitään muutakaan. olen kun ilmaa hänelle!

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Toi on ihan käsittämätöntä ja kamalaa että mies lähtee suoraan tosta pesulle! Ja sit vaan jatkaan omia puuhiaan..

Mikä siinä on käsittämätöntä ja kamalaa? Jos haluaa vaikka pian nukkumaan?

Olen nainen, mutta joskus ryntään haukkana puuhien jälkeen suihkuun ja nukkumaan, joskus en. Mies ei ole ikinä pahastunut, jos edes huomioinut asiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vaihtoehtoja:
Toi on ihan käsittämätöntä ja kamalaa että mies lähtee suoraan tosta pesulle! Ja sit vaan jatkaan omia puuhiaan..

Olen nainen, mutta joskus ryntään haukkana puuhien jälkeen suihkuun ja nukkumaan, joskus en. Mies ei ole ikinä pahastunut, jos edes huomioinut asiaa.

Että tuli ne velvollisuudet sitten hoidettua?

Että tuli ne velvollisuudet sitten hoidettua?

Ei ne oo velvollisuuksia. Enimmäkseen tykkään kyllä! Olen vain joskus todella kärsimätön luonne ja mies on tottunut siihen eikä ihmettele!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
oeln kysynyt ja sanoo vain että no en mä jaksa kun herään niin aikasin töihin. joo samaan aikaan se minäkin herään! vituttaa tuollainen asenne kun ei millään tapaa kosketa tai mitään muutakaan. olen kun ilmaa hänelle!

Kosketatko sinä häntä, halaatko? Muuten kuin seksi mielessä?

Meillä kanssa minä ja mun mies noustaan samantien pesuille. joskus tosi harvoin, ehkä 2krt/v jäädään loikoilemaan paikoillemme hetkeksi.
Lapset voi yllättää milloin vaan joten ei viitsi jäädä makaamaan. Siis omaan makuuhuoneeseemme lapset hiipii milloin tahaansa yöllä viereemme nukkumaan.