"Mikä on kun ei taidot riitä"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies polo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mies polo

Vieras
Mitä tehdä, kun on vähän pitkä tuo vieteri, ja kun vaimon kanssa paneskellaan niin en laukee ihan heti.
Vaimo alkaa natista 15min jälkeen että koska meinaat lopettaa.
Hyvälle tuntuu koko ajan ja nautin siitä mutta jos toinen ei ole mukana enää vartin jälkeen ja kolokin kuivaa niin eihän siitä mitään tule.
Ei rasvaakaan viitti aina käyttää.
Onko normaalia ettei nainen jaksa 15 min pidempään?

Nähtävästi jyystämisesi on just sitä, eli jyystämistä. En ymmärrä näitä kehumisia pitkästä kestosta, eiköhän monesti kyse ole ongelmasta, siis miehen?

naisetkaan oo samanlaisia laukeamisen suhteen, toisilla tulee nopeemmin, toisilla kestää kauemmin .
Mun exällä ei koskaan tullut alle 30 min (ees suihin) ja totuinkin sen kanssa kunnon panoihin. Nyt sinkkuna on ollut vaikeeta "tottua" norm miehen alle 15 min kestäviin panoihin. Täytyy sit vaan useampi kerta/yö.

Ehkä kannattais vaihtaa asentoja ja tosiaan muistaa sitä naisen klitorista hyväillä, jotta kosteutta erittyy ja naisellakin nautinto säilyy. Pelkkä "pamputtaminen" voi tuntua aika tylsältä isollakin vehkeellä, jos se on vain sitä sisään-ulos tökkimistä. Ainakin meillä asiaan vaikuttaa sekin, miten hyvin hoitaa esileikin. Jos mies esim. nuolemalla saa aikaiseksi orgasmin, niin ei miehelläkään laukeaminen kovin kauaa kestä, kun reikäni on ihan liukas ja turvonnut.

Kysy, mistä naisesi tykkää.

Tarkoitatko, että vaan jyystät samalla lailla koko ajan?
Entä naisesi, kuinka nopeasti hän saa oman orgasminsa?
Annas kun arvaan, hän ei saa ollenkaan, vaan on vain panopatjasi.

Ehkäpä kannattaisi vähän satsata toiseen tutustumiseen ja nautinnon tuottamiseen hänellekin. Kyllä mieskin tulee nopeammin, kun huomaa naisen olevan kiinnostunut ja kiihottunut hänestä.

Sanoit että "ei jaksa jyystämistä" - no ei sitä kauaa jaksakaan! Nainen jaksaa just niin kauan kun mies jaksaa huomioida naisen tarpeita. Lopeta se jyystäminen ja harjoita kokonaisvaltaisempaa seksiä - vaihdelkaa asentoja, koskettele naista muualtakin kuin alapäästä, puhu seksin aikana yms. mikä tuo väriä siihen sun jyystöösi.

Paras möhläys toi viimene, "iso maha" hah hah sun ukollas taitaa olla, mulla ei ole.
En aijo mennä vieraisiin.
Eikä toi valittaminen ole jokapäiväistä.
Ja asentoakin olemme vaihtaneet molempien mieltymyksien mukaan.
Ja aina annan vaimolleni ekaks orkut ennenkuin itselle. Nään orkun voi antaa niin monella tapaa ;)
Teeä kiitti neuvoista.

Miksi annat vaimolle orkut ennen omaa laukeamistasi? Sinulle kun ei ole ongelmana liian pikainen laukeaminen, jolloin vaimo ei ehtisi mukaan, niin voisi olla helpompaa kun sitä vaimoa ei saatettaisi orgasmiin ennen sinua. Useinhan orgasmin jälkeen into rakasteluun vähän hiipuu, joten kokeilkaapa että sinä laukeat ensin ja annat vaimolle sen orgasmin vasta sen jälkeen, kirjoituksestasi päätellen kun vaimosi laukeaa jollakin muulla tavalla kuin yhdynnässä.

Pahoitteluni maha-kommentista, se kumpusi siitä kun luin jostain ketjusta miten naisten seksuaalista toimintaa haittaa miehen vatsan koko.( Itseäni ei haittaa.)

Mites olisi ihan vaan pieni breikki sänkyrintamalla? Joko niin että jätät naisesi poikkeuksellisesti ilman orgasmia tai sitten muuten vaan vähemmälle seksille? Toki saattaa olla niinkin että vaimollasi on tilapäisesti(?) haluttomuutta/kyvyttömyyttä nauttia seksistä mikä johtuu muista seikoista kuin suoranaisesti sinusta (stressi, hormonintoiminta...). Voisiko asian ottaa puheeksi hänen kanssaan vai kokisiko hän silloin tulleensa painostetuksi?

Alkuperäinen kirjoittaja Satu:
Miksi annat vaimolle orkut ennen omaa laukeamistasi? Sinulle kun ei ole ongelmana liian pikainen laukeaminen, jolloin vaimo ei ehtisi mukaan, niin voisi olla helpompaa kun sitä vaimoa ei saatettaisi orgasmiin ennen sinua. Useinhan orgasmin jälkeen into rakasteluun vähän hiipuu, joten kokeilkaapa että sinä laukeat ensin ja annat vaimolle sen orgasmin vasta sen jälkeen, kirjoituksestasi päätellen kun vaimosi laukeaa jollakin muulla tavalla kuin yhdynnässä.

on varmaan totta toinen puoli.
Asiaa tarkemmin ajatellessa noihan se menee. Kiitos Satu että valaisit minua.
Täytyy nyt keskittyä olennaiseen ja hoitaa asiat järkeillen.

Alkuperäinen kirjoittaja Vandrare:
Pahoitteluni maha-kommentista, se kumpusi siitä kun luin jostain ketjusta miten naisten seksuaalista toimintaa haittaa miehen vatsan koko.( Itseäni ei haittaa.)

Mites olisi ihan vaan pieni breikki sänkyrintamalla? Joko niin että jätät naisesi poikkeuksellisesti ilman orgasmia tai sitten muuten vaan vähemmälle seksille? Toki saattaa olla niinkin että vaimollasi on tilapäisesti(?) haluttomuutta/kyvyttömyyttä nauttia seksistä mikä johtuu muista seikoista kuin suoranaisesti sinusta (stressi, hormonintoiminta...). Voisiko asian ottaa puheeksi hänen kanssaan vai kokisiko hän silloin tulleensa painostetuksi?

Ei sentään. Minulla ei todellakaan ole kumpua, olen hyvässä kunnossa.
Olen tyytyväinen kroppaani ja kuntooni, joten asia on siltä osin OK.
Mutta asian ydin olikin ihan muu.
No Satu jo valaisikin minua tosi pienellä lauseella ja samaa sinäkin sivusit.
Olen huomannut saman että jos pidetään paussia niin seksi maistuu tosi hyvälle ja vaimokin on kuin tiikeri konsanaan.
Oikeestaan ongelma onkin siinä etten saa hyväillä häntä ennen varsinaista aktia?
Minä haluan pitkää esileikkiä mutta hän taas aika lyhyttä. Siksi en itse syty niin että laukeeminen olis nopeempaa.
Senkin olen laittanut merkille että hyvä esileikki-hyvä rakastelu.
Täytyy nyt ottaa opiksi, ja te hyvät naiset olette auttaneet minua tään ongelman kanssa hyvin, kiitosta vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mies polo:
Mitä tehdä, kun on vähän pitkä tuo vieteri, ja kun vaimon kanssa paneskellaan niin en laukee ihan heti.
Vaimo alkaa natista 15min jälkeen että koska meinaat lopettaa.
Hyvälle tuntuu koko ajan ja nautin siitä mutta jos toinen ei ole mukana enää vartin jälkeen ja kolokin kuivaa niin eihän siitä mitään tule.
Ei rasvaakaan viitti aina käyttää.
Onko normaalia ettei nainen jaksa 15 min pidempään?

Seuravaksi kun se vaimosi alkaa natista että ei jaksa niin heittäydy selälleen ja sano vaimolle että hoitaa homman lopuun. Niin mun ukko tekee, mutt sillä on kyllä niin iso maha että sen oma kunto ei kestä vartin liikkumista vaan mun täytyy sit ottaa ohjat käsiin, ettei sillä pumppu petä kesken kaiken.

Yhteistyössä