Mikä on korkein hinta lapsen haalarista, jonka olet maksanut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Päivän galluppia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Päivän galluppia

Vieras
Minä aina ennen vannoin, että en todellakaan maksa satasta lapsen haalarista, kun alesta saa laadukkaita halvemmallakin, mutta niin se mieli muuttuu. Kun on pakko saada, niin on pakko saada.

Lisäksi tuntuu, että nyt ei aleissa ole enää mieleistä tavaraa saatavilla, jos jää odottelemaan, eikä isompien lasten haalareita ole käytettynäkään oikein tarjolla priimakunnossa, kuten pienemmille.

No, ei tälle kuluineen tule hintaa kuin 105 euroa (oli alennuksessa), mutta onhan se aika paljon rahaa se. Toisaalta: haalari on lapsen "työvaate" ja sen pitää olla hyvä.

Kalleimman haalarin olen ostanut puoleen hintaan Rasavilin haalarin 60e. Ja meillä ei ole ollut käytössä kuin rasavil, reimatec ja remu, en hanki huonompaa laatua missään nimessä.

Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
tähän asti olen maksanut varmaan 70e

Meillä tämän talven haalari maksoi 79,90 alennuksessa (alkuperäinen hinta oli 149 euroa), ja se on tähän asti korkein hinta, mitä olen haalarista maksanut. Yleensä on selvitty noin 40-60 eurolla.
Mitähän sitten ensi vuonna, varmaan 120 euroa ; )

Kukaan ei ole vielä maksanut enempää kuin 109-110 euroa. Mikä mahtaa olla kallein lasten haalari, ei kai se enempää maksa kuin 159 euroa. Vai onko jollain merkillä kalliimpia vielä?

meidän reimatec plus maksoi tuon 159 vai oliko peräti 169. ja rukkaset siihen oli 29e. osattiin ostaa viime vuonna sellainen koko, joka oli silloin hiukan reilu, mutta toimiva ja nyt ollut vielä tänäkin vuonna kovalla käytöllä. niinpä se on maksanut itseään hyvin takaisin :)

tänä vuonna ostin molemmille 80? maksavat haalarit, 20? maksavat hanskat ja 60? maksavat kengät, näillä pitäs pärjäillä, toki on sitten edellisvuodelta tumppuja mitä voi käyttää, lisäksi halpahallista molemmilleostin talvisaappaat joilla hintaa 18? pari

on 129e (=ovh) Reimatecistä ja kyllä ketutti... Näin aikaisemmin alessa vastaavaa halvemmalla kun väri muka ei ollut hyvä ja myöhemmin sitten ei enää ollutkaan kokoja.... hohhoijaa... Aivan typerää maksaa tuollainen hinta mistään haalarista. Tuon jälkeen kyllä olen oppinut ajat ja paikat, mistä saa halvemmalla ja silti ei välttämättä tarvi edes ottaa sitä susirumaa.

Yhteistyössä