Mikä on koiran pimppa, virallinen nimitys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tyhmä

Vieras
Huomenna pitäs soittaa eläin lääkärille ja kysyä ja käydä näytyillä ku tuo meinän koiran pimppa on kummallisen näköinen. Ihan kuin jotain tulis ulos välillä, semmoinen pallo. Kohtu poisteetiin kk sitten.

Ongelma on siinä etä kun soitan aikaa ja kerron vaivasta niin enhän mä voi sanoa että koiran pimppa on kummallinen, vaan miten mä sen sanon? Mikä se värkki on ?

no sanoisin että emätin, ihan yleisnimitys tulee näin ekana mieleen ja takuulla tiedetään mitä tarkoitetaan.
Mitään tussua en lähtisi tarinoimaan.

genitaalit? aloin oikeen miettiin mitä itse sanoisin :D vois sen aiheen tietty johdatella tyyliin et huomasin tossa koiran käydessä pissalla, et joku mätti ja sit aloin tutkia tarkemmin ja huomasin et siel on tällasta ja tällasta.. kai se ell tajuaa? :D

"koiran alapäästä tulee ulos joku juttu" , sanoisin minä. Näin ei tarvii käyttää mitään sanaa. Ja lekuri sitten kysyy itse että: "ai peräaukosta vai emättimestä" ja siinä se sitten selviää millä nimellä lääkäri sitä kutsuu...

Alkuperäinen kirjoittaja hunsvotti:
Miksei voi sanoa "koiran pimppa"? Minä sanoisin.

Niin mäkin eka aattelin, mutta sit jotenkin jäin miettii....

Täälläkin se on etupylly.....

Joo mä soitan huomenna ja puhun pimpasta. Saapahan ajanvaraaja ainakin naurut sitten. Kiitos

Aloittaisin siitä että kun tuolta meidän sessulta kuukausi sitten poistettiin se kohtu,niin nyt näyttäis että takapäästä meinaa jotain pullahtaa ulos.Taa jotenki noin.
Miksei sitä mysö vois aloittaa ihan reippaasti että toi meidän koiran tussu....

Minä sanoisin, että "Tuolta meidän koiralta poistettiin kohtu kuukausi sitten, ja nyt sieltä alapäästä tulee jotakin." Tuolla tulisi vissin varmasti selville, mitä reikää tarkoitetaan, eikä tarvitsisi yhtään yskiä puhuessa ;)

Minä käyttäisin tuota alapää-nimitystä. Olen joskus käyttänytkin, kun olen jostain syystä joutunut sanomaan eläinlääkärille jotain niin alapäästä olen puhunut ihan ja ymmärretyksi olen tullut. :D

Yhteistyössä