:ashamed: miun pittää kesän aikana syksyllä jatkuvaa koulua varten tehdä sellanen tietystä kirjasta.. ja mulla ei ole MITÄÄN käsitystä mikä se referaatti on :snotty:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Lyhennelmä. kannataa kysy pitääkö olla omaa analyysia mukana.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Lyhennelmä. kannataa kysy pitääkö olla omaa analyysia mukana.
Eikös referaatti ja analyysi ole ihan eri asiat? Kirjallisuus esseessä voisi olla mukana omaa analyysiä, mutta referaatti on referaatti, eli lyhennelmä.
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:no kukas teistä sen mulle tekisi? :saint: =)
Alkuperäinen kirjoittaja Yritä edes:Höbänä, alat lukea nyt vaan sitä kirjaa. Kannattaa pitää lukupäiväkirjaa, sillai saa sitten sen referaatinkin helposti tehtyä. Eli jos luet vaikka yhden luvun, tiivistät sen tapahtumat ja juonenkäänteet tuoreeltaan pariksi riviksi tekstiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:no kukas teistä sen mulle tekisi? :saint: =)
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Lyhennelmä. kannataa kysy pitääkö olla omaa analyysia mukana.
Eikös referaatti ja analyysi ole ihan eri asiat? Kirjallisuus esseessä voisi olla mukana omaa analyysiä, mutta referaatti on referaatti, eli lyhennelmä.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:no kukas teistä sen mulle tekisi? :saint: =)
Teet sen jostain kirjasta, jonka olet joskus lukenu :saint: Niin mä tein, kun lukion äikän kurssit suoritin, en lukenu sitävarten uusia kirjoja, vaan pikaselasin jotain vanhoja luettuja läpi, niin oli helppo ja nopee tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:no kukas teistä sen mulle tekisi? :saint: =)
Teet sen jostain kirjasta, jonka olet joskus lukenu :saint: Niin mä tein, kun lukion äikän kurssit suoritin, en lukenu sitävarten uusia kirjoja, vaan pikaselasin jotain vanhoja luettuja läpi, niin oli helppo ja nopee tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:no kukas teistä sen mulle tekisi? :saint: =)
muttaku mulle annettiin kirjalista, mistä mun pitää se kirja valita :snotty:
ja kaikki nuo kirjat jotka listassa oli (5kpl), käsittelee surua ja läheisen kuolemaa :|
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:No voi paha, ettei yhtään tuttu kirjaa mukana :/ Sit ei auta kun lukea, joko mielenkiintoisin tai lyhkäsin :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:No voi paha, ettei yhtään tuttu kirjaa mukana :/ Sit ei auta kun lukea, joko mielenkiintoisin tai lyhkäsin :saint:
se LYHKÄSIN kuulostaa hyvältä :saint:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:No voi paha, ettei yhtään tuttu kirjaa mukana :/ Sit ei auta kun lukea, joko mielenkiintoisin tai lyhkäsin :saint:
se LYHKÄSIN kuulostaa hyvältä :saint:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Lyhennelmä. kannataa kysy pitääkö olla omaa analyysia mukana.
Itseasiassa referaatteja on kolmea lajia. Sellainen perusreferaatti ja sitten on kommentoiva referaatti. Se kolmas on popularisaatio, mutta siinä lähinnä käännetään jotain tieteellistä tekstiä niin että jokin laajempi joukko tajuaa sen.