Kannattaa miettiä sitäkin että ostavatko porukalla naisen satasella vai tonnilla. Meinaan että voi olla laadussa sen verran eroa että halvemmasta voipi tulla seuraamuksia kotio. Paras antaa kunnolla rahaa ettei joudu turvallisuudesta pihistämään.
115 euroa taksiajeluista ja hotellilla juopottelusta on aivan liikaa! Mun mielestäni polttareiden maksimihinta on n. 70e + omat juomat ja ruoat. Olin hiljattain polttareissa, joissa hinta per pää oli tuota luokkaa. Nykyisin kaikki maksaa paljon, eikä tuollakaan summalla kovin kummoisia saa ainakaan, jos kemuja vietetään kaupungissa. :/
Max 30-40e ja syy on tämä meidän pitää vielä polttareiden lisäksi laittaa rahaa hää tilillekkin, kun hääpari ei halua lahjoja vaan rahaa!!!!!!!!!!!! Tuli selväksi kutsusta ja vieläkin väännetään kättä siitä paljonko laitetaan tilille sitä rahaa! On niitä muitakin raha reikiä olemassa kuin yhdet polttarit........................
Mulle kipukynnys ihan mistä vaan on noin 20euroa, mutta jos tilanne niin vaatis, ja jos joku läheinen olis "uhrina" ja ennenkaikkea jos Kekkerit olis komiat niin olisin valmis vaikka pikavippaamaan jotta saisin osallistua. !!!