Mikä on kallein vaatekappale minkä omistat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanna80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hääpuku aineski 400e alennettu hinta ovh oli enemmän. Lenkkarit jotka makso 160e ja tuulipuku häglöfs sekin muutaman satasen mutta paljon käyttänytkin. Talvitakki 80e..

Mä ostan vaatteita vaan alesta ja kirppareilta, joten aikas vaikea kysymys. Ehkäpä jouluna paketista löytyvä toppapuku, joka sekin on vissiin normaaleille ihmisille ihan halpis kamaa kun hintaa oli vain 100€, mutta itse pidän sitä hintavana.

Ja mulle riippuu ihan vaatteesta mikä on kallista ja mikä ei. Paidoista en mielellään maksa kuin maksimissaan 25€, mutta yksi tosi ihana villatakki minulta löytyy jopa jonka hinta taisi olla huimaavat 35€ :D
Kunnon siististä talvitakista (joka kestäisi vuosia) olisin taas valmis maksamaan 100€ tai jopa 150€, mutta kun ei sopivan kokoisia vain löydy niin tällä hetkellä toivon vain, ettei pakkasia tule tänä talvena :D

Hääpuku maksoi 800, arkikäytössä kallein taitaa olla Haglöfsin goretex-takki joka maksoi jotain 300-400 euroa. En valitettavasti muista hintaa sen tarkemmin. Mulla on samaa sarjaa myös housut, alusvaatteita ja windstoppervaatteita ja ne ovat parhaita vaatteita mitä omistan.

Taitaa olla mun kevät takki joka maksoi muistaakseni n. 140€ muutama vuosi sitten, käyttökertoja hintaan nähden liian vähän. Samaten yks paksu huppari oli mielestäni turhan arvokas, en tosin muista mitä maksoi, lähemmäs 100€ kuitenkin.
Sitten tuo yksi tunika maksoikohan jonkun ööö 60-70, käyttökertoja tullut nyt 4...

Tosin kallein kuitenkin taitaa olla tuo toppapukuni jonka hinta oli jotain 250€ paikkeilla, tosin alennuksesta ostin ja kohta neljä vuotta ollut käytössä. Pitäisi ostaakin jo uusi.

Kallein takki varmaan on 700e ja kallein juhlamekko reilut 800e.
Kallein laukku taitaa olla 1000e pintaan. 100-300e vaatteita löytyy jo vähän enempi. Pääasiassa kuitenkin shoppailen hennesillä, espritillä, zarassa, mangossa ja esim. top shopissa.
Aidot uggit ostin viimetalvena ja en muista tarkkaan mitä ne maksoi.
Diorin saappaat ostin joskus ebaysta 200eurolla.

enimmäkseen kirppikseltä ostan käyttövaatteet. Hääpuku maksoi aikanaan 2000 markkaa :D Ja sitte mulla on yksi juhlapuku mistä maksoin 300 euroa. Sitte mulla on yhdet 200 euron farkut. Kaikki muu vaatekertani on maksanu välillä 0-100e, eli osa on saatuja, suurin osa kirppiksiltä, eli oikeesti eniten on 0-20e vaatteita (anoppi tietää kokoni ja jostain syystä tykkää ostaa joskus lahjaksi semmoisia mitkä maksaa tosi paljon, mut mullehan ne ei sit maksa) ja sit noi likempänä satasta ovat talvitakkia ja juhlavaatteita

en usko että olen maksanut ikinä yli 100 euroa käyttövaatteesta. hääpukukin maksoi teetettynä 200€. en edes muista milloin olisin ostanut jotain yli 50´€:n arvoista :D
suosin kirppiksiä ja alennusmyyntejä.

Peak Performancen ulkoilupuku. Ei toppaa, mutta sellainen "kestää vettä, räntää, lunta, paskaa, ja ehkä vaikka ydinräjähdyksen".
Takki 279€, housut 169€.
Käytän töissä. Ja on se kyllä koko rahan arvoinen ollut, vaikka itse en elämän päivänä laittaisi tuollaista summaa mihinkään rätei ja lumpui-osastoon (lahjaksi siis sain nuo).

Yhteistyössä