Mika on hienointa, mita miehesi on sanonut sinulle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aiti Engannista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aiti Engannista

Vieras
Mulla tulee nyt kaksi asiaa mieleen:

1. Kun meidan perhetta kohtasi iso taloudellinen kriisi, niin mies sanoi minulle, etta mulla on kaikki hyvin, kunhan mulla on sut ja lapset

2. Kerran kun menin kuorsauksen takia sohvalle nukkumaan, mies tuli vahan aja paasta ja sanoi, etta tule takaisin, kun mulla tuli ikava sua :)

Mies sanoi 2vk seurustelun jälkeen " Minä rakastan sinua".
Menin mykäksi enkä osannut odottaa moista mieheni suusta.
Nyt olemme olleen 5.v yhdessä.
Oma koti ja lapset.
Suunitellaan häitten tarkempaa ajankohtaa!

Mies on 15 yhteisen vuoden aikana sanonut paljonkin hienoja juttuja, mutta ehkä ihanimpana on mieleen jäänyt se, kun toisen treffi-iltamme päätteeksi mies erotessamme sanoi, että "Muista. Tää tunne on aito." <3

On sulla lehmän hermot = )))
(tää oli silloin kun kaks uhmaikäistä kirkui ja kiukkusi yhtä aikaa jo monettako päivää peräkkäin ja minä vain siinä silittelin ihania lapsiani..? )

Tänään se sano, että mä aina parannan sen, kun se tuli kahville kesken työpäivän, kun sen pää oli tosi kipeä. :heart: Kun mä hieroin sen päätä ja sylittelin sitä.

Mun mies soittaa mulle töistä joka päivä, koska tahtoo kuulemma kuulla mun äänen :)
Kun oli taloudellisesti tiukka tilanne, hän sanoi, että yhdessä selviämme ihan mistä vaan.
Hän sanoi, ettei voisi olla päivääkään ilman läheisyyttäni :)

Mun mies laitto mulle yhtäkkiä tekstiviestin Elviksen biisistä "You where always on my mind". Olin lasten kanssa puistossa ja itkuhan tuli :). Leijailin puistosta pois, aika ihanaa näin 15v yhdessäolon jälkeen...

Alkuperäinen kirjoittaja venla:
Mun mies laitto mulle yhtäkkiä tekstiviestin Elviksen biisistä "You where always on my mind". Olin lasten kanssa puistossa ja itkuhan tuli :). Leijailin puistosta pois, aika ihanaa näin 15v yhdessäolon jälkeen...

"You where always on my mind"? :)

miehelläni on huono menneisyys auton ja alkoholin kanssa eli nuorena oli ajellut usein kännissä autoa ja ajanut useita ulosajoja yöllä päin puuta ja sähkötolppia..Vuosi seurustelun alkamisen jälkeen mieheni sanoi,et taisi olla kohtaloon kirjoitettu ,että tapaisin sinut ja sen takia olen saanut pitää henkeni...kun tapasimme ,mieheni lopetti alkoholin käytön,eikä juo kuin kerran vuodessa yhden kaljan..

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Paljon on kauniita puhunut, mutta viimeisin mitä hempeili oli, kun sanoi että oon pelastanut sen elämän ja ilman minua ja tyttöö hänellä ei olisi mitään.

Voi että, sulla tuntuu olevan tosi ihana mies ja teillä on ainakin sun kirjotusten mukaan hyvä suhde.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Paljon on kauniita puhunut, mutta viimeisin mitä hempeili oli, kun sanoi että oon pelastanut sen elämän ja ilman minua ja tyttöö hänellä ei olisi mitään.

Voi että, sulla tuntuu olevan tosi ihana mies ja teillä on ainakin sun kirjotusten mukaan hyvä suhde.

On se tosi ihana mies, ja mä en voi valittaa tässä suhteessa oikeestaan mistään. Ne mistä valittaisin ois niin pieniä asioita, ettei niillä ole merkitystä kokonaisuuteen =)

No esimerkiksi eilen se vastas mun viestiin (jossa kerroin tyttömme höpöttävän mobilessa killuvalle nallelle jotakin) näin:

''Mitähän se juttelee, varmaan kertoo miten ihana äppä sillä on <3''

Yhteistyössä