Y
"yrittäjäksi"
Vieras
Mikä olisi helpoin tapa perustaa Oy? Olettko käyttäneet itse sähköisesti verkosta löytyvää ytj:n perustamispalvelua vaiko käyttäneet jotakin lakitoimistoa/tilitoimistoa apuna?
Kauanko tuon Oy:n perustamisessa kestää, että yritys on valmiina käytettävissä?
Ja toki olen yrittänyt soitella tänäänkin oikeille tahoille, mutta niin pitkät jonotusajat, ettei ruokatunnilla ehdi saada vastausta.
Kauanko tuon Oy:n perustamisessa kestää, että yritys on valmiina käytettävissä?
Ja toki olen yrittänyt soitella tänäänkin oikeille tahoille, mutta niin pitkät jonotusajat, ettei ruokatunnilla ehdi saada vastausta.