Mikä on hauskin ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tansku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä muistan tuon nikkienvääntämisketjun :laugh:
ja sitte se epämääräinen ääni, jota paikantamaan haettiin naapurin isäntä ja syy selvisi, aikuisten lelu laatikossa sängyn alla... :laugh: :laugh: kuivuneet tussut oli myös paha ja
sitten musta ne elokuvatkin oli aika hauskoja, ainakin aluksi,
Provo2007: Kun mikään ei riitä :laugh: :laugh:

Semmoinen oli hauska, missä otsikossa oli joku kirjoitusvirhe, vaikka että, koska mennä mammajunppaan. Ja siitä tuli ihan hulvaton, kun Tinppa ja ja Janppa lähtivät Sinpan kanssa junppaan jne. Ap:ltä kyllä pyydettiin anteeksi, että juttu riistäytyi ohitse aiheen.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Semmoinen oli hauska, missä otsikossa oli joku kirjoitusvirhe, vaikka että, koska mennä mammajunppaan. Ja siitä tuli ihan hulvaton, kun Tinppa ja ja Janppa lähtivät Sinpan kanssa junppaan jne. Ap:ltä kyllä pyydettiin anteeksi, että juttu riistäytyi ohitse aiheen.

:laugh:

Hö, mä en oo nähny tämmöstä :snotty: :snotty:

Hauskoja ketjuja on ollut aina, mutta viimeisin hauska heitto oli tässä vähän aikaa sitten, kun oli kyse näistä Tiimarivihkoista, ja joku heitti että se on tarpeellinen, että tietää kuka pissii lattiakaivoon, jos vaikka ystävystyisi jonkun kanssa. Vaikea selittää, enkä edes osaa selittää miksi se oli niin hauskaa mielestäni.

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:

Hö, mä en oo nähny tämmöstä :snotty: :snotty:

En muista tarkemmin kuinka kauan siitä on =)

Yhteistyössä