Mikä on ennätyksesi, kuinka nopeasti seksiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miehenpuolikas85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miehenpuolikas85

Vieras
Eli kuinka nopeasti olet harrastanut seksiä ensisilmäyksestä? Laitetaan kännissä ja selvinpäin-sarjat erikseen.

Eli itellä ennätys selvinpäin n. 6 tuntia.

Alussa selvinpäin, mutta naukkaillen n. 3 tuntia.

Kännissä festareilla, 5 minuuttia (riippuu mistä lasketaan seksin alkaneen, oikeastaan alle minuutti jos käpälöinti lasketaan).

Mulla on yksi mies ollu sängyssä (edelleen sama mies, vuosikymmenet vaan kuluu) ja meillä meni noin seitsemän kuukautta ennen kuin mentiin sänkyyn. Olin ottanu pari lasillista silloin. Oon vaan hitaasti syttyvää sorttia....

Nykyisen miehen kanssa (pian kymmenen vuotta yhteiseloa) meni alle kaksi tuntia. Ja selvinpäin oltiin kummatkin. Punkkupullon olin pakannut matkaan mutta se jäi autoon eikä ollut aikaa sitä hakea ku oli kivempaakin puuhaa :P

Pienessä hiprakassa taas joskus muinoin Villilässä on tullut harastettua jonkinlaista seksiä melkis heti.

Jos ei maksullisia lasketa (joiden kanssa siis sekä kännissä että selvinpäin), niin tarviipa miettiä:

ei oo kyllä näitä ventovieras ja selvinpäin pikapanoja. Yllättävää kyllä. Kännissäkin ne on jotain laivajuttuja ja on ne silloinkin useita tunteja kestänyt. Täytyy myöntää...

Yhteistyössä