Mikä on elatusapu summa nyt?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja finlandsvensk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No se riippuu lapsen elatuksen tarpeesta ja etävanhemman elatuskyvystä sekä siitä miten kulut on sovittu maksettavaksi vanhempien kesken, esim viikko-viikko systeemissä elatustuki voi hyvinkin olla 0e. Minimielari on jossain määrätty, sen siis kela maksaa jos etä on maksukyvytön tms.
 

Yhteistyössä