Mikä on arvokkain esine mitä omistat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26211928]Ja fiksu murtovarashan osaa näiden vastauksien perusteella mennä ryöväämään jonkun kodin?[/QUOTE]

Aika moni näillä palstoilla paljastaa paljonkin asioita elämästään ja jopa pitää yhteyttä ja tapaa palstalaisia live-elämässään.... Mitä itse arvelet aloittajan motiivista vai oletko itse ap?

No mulla on yksi noin 500 euron itämainen matto ja kaksi hinnaltaan sen alle jäävää korua. Ainiin ja sitten vielä yksi 250 e talvitakki ja vajaa 400 e tietokone. Muuta arvokasta en sitten omistakkaan, en edes sohvaa, autoa tai telkkaria.

Jos kesämökki lasketaan esineeksi, niin sitten se, tosin se ei ole ihan kokonaan mun nimissä, mutta ei kait haittaa, omistus mikä omistus. Muuten on aika vaikea sanoa, mutta ainakin tää uus läppäri taitaa olla kalleimmasta päästä meillä.

Objektiivi, n. 600€. En uskalla koskaan ostaa mitään turhan kalliita käyttötavaroita, koska pelkään että ne hajoavat, varastetaan tai jotain. Jos jokin tavara on erityisen laadukas, niin silloin kyllä tulee panostettua.

Yhteistyössä