Mikä olisi ratkaisu tähän ongelmaan? (toivon, että edes joku vastaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hukassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hukassa

Vieras
Olen ihan hukassa oman tyylini kanssa...*nolona*
Pähkäilen joka päivä, mistä ihmeestä OIKEASTI tykkään, lähinnä sisustuksessa!!!! Muiden tyylit vaikuttaa niin helposti minuun ja saa pääni sekaisin, jonkun kyläreissun jälkeen voi oma koti tuntua taas niin rumalta ja sekavalta ja sen toisen koti niin upealta...jos vähän koitan "matkia" ja alkaa vaihteleen vähän tavaraa ja tyyliä siinä a) kuluu ihan sikana rahaa b) menee pää entistä enemmän sekaisin

Tahtoisin kodistamme sellaisen omannäköisen (ja ehkä se sitä onkin, kenties), en vaan vieläkään tiedä mistä oikeen tykkään.........*supernolo*
Sanottakoon esimerkiksi, että toisena päivänä kaikki vanhanaikainen, romanttinen, hillitty tuntuun NIIN omalta ja niin ihanalta, toisena päivänä tahtoisin rajumpaa, värejä, vähän sellaista "ufoakin". Mies tykkään tuosta jälkeenmainitusta, on tykännyt aina. Itsekin tykkään jossain määrin, mut en tiedä............

No entäs jos hankkisit perussisustuksen neutraaliksi; seinät vaalealla yksivärisellä, huonekalut yksinkertaisia jne.

Ja sitten eri tyylisiä sisustusjuttuja joille teet lookin.

Niitä on helppo vaihdella.

Osta ja hanki sitä mistä ite tykkäät ja missä teidän perhe viihtyy.
Onko se sitten mukavaa ja kotoisaa, kon koti on sisustuslehdestä, etteköä viihdy siellä yhtään.
Mä olen jo aikaa sitten sisäistänyt sen asian, että mussa ei virtaa tippaakaan sisustajan veri ja meillä on, noh...jonkun silmään kaameeta.Mut kyl me täällä ihan viihdytään, ja sehän on pääasia =) .

Mulla vähän sama ongelma... tai oikeastaan tiedän mitä haluan, mutten osaa toteuttaa :/ Uuden makuuhuoneemme sisustuksen olen ratkaissut juuri niin että pinnat suht neutraaleja, mutta verhoilla, matoilla yms. saa muutettua tyyliä räväkämmäksi.