V
Vieras
Vieras
Soutulaite, kuntopyörä, stepperi??? Markkinoilla jos jonkinlaista, mutta mikähän kannattaisi ostaa, kun joku pitäisi saada?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Lenkkarit :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Isot käsipainot, jumppapallo ja matto millä voit reenaa selkää ja vatsaa :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras ap:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Lenkkarit :saint:
Samaa mieltähän minä olen, mutta kun nyt on noi meidän lenkit alkaneet käydä tosi tehottomiksi, kun kumpikin taapero haluaa ITSE kävellä, niin ei silloin äidin kuntoilusta ole kyse...
Iltasella olisi sitten mahiksia äidinkin kuntoilla, kun lapset nukkuvat =)
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Isot käsipainot, jumppapallo ja matto millä voit reenaa selkää ja vatsaa :wave:
Tähän mä yhdyn. Ja vielä jos käsipainojen lisäks ois tanko ja vähänpainoja ni avot, kyykyillä saa koivet kuntoon ja hyppyripeffan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lari:Kuntopyörä on mun suosikki. Iltaisin voi kattoo telkkaria ja polkee samalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras ap:Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Isot käsipainot, jumppapallo ja matto millä voit reenaa selkää ja vatsaa :wave:
Tähän mä yhdyn. Ja vielä jos käsipainojen lisäks ois tanko ja vähänpainoja ni avot, kyykyillä saa koivet kuntoon ja hyppyripeffan![]()
Ookkey! Kiitos eli ei siis ihmevempaimia =D
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Alkuperäinen kirjoittaja Lari:Kuntopyörä on mun suosikki. Iltaisin voi kattoo telkkaria ja polkee samalla.
Crosstrainer "toimii" samalla tavalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lari:Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Alkuperäinen kirjoittaja Lari:Kuntopyörä on mun suosikki. Iltaisin voi kattoo telkkaria ja polkee samalla.
Crosstrainer "toimii" samalla tavalla![]()
Se vois kans olla hyvä. Viekö muuten mahdottoman ison tilan?