Mikä kuntoiluväline kotiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras."

Vieras
Kyllästyttää nää kelit, lapset ei jaksa tavallista kävelyä ja joka puolella on liukasta ja märkää, ja pimeää.

Mikä kuntoiluväline olisi hyvä, vaikka tv:tä katsellessa, esim juoksumatto, tai crosstrainer? Kuntopyörä tai soutulaite ei jotenkin iske, vaikka aikoinaan tykkäsinkin käydä soutuspinningissä, mutta se oli tosi iso rotisko.

Ja varmaan tälläiselle 2-3 krt viikossa "sunnuntaikuntoilijalle" riittäisi joku halvempikin malli.

Ja ihan oikeasti jos crosstraineria meinaat hankkia, niin siitä kannattaa sitten maksaakin ihan kunnolla, jos kunnon laitteen itselleen haluaa. Ei mitään halpaa cittarikamaa tms, kokemuksesta tiedän että ovat ihan paskoja.

Mulla on kuntofillari ja se ajaa kyllä asiansa. Sen lisäksi kahvakuula ja loput liikkeet teen lattialla, pilatesta ja venyttelyä yms. Tosin ulos lenkille koitan mennä mahd usein mutta aina ei vaan jaksa tonne kylmään ja pimeään, paitsi kun on kaveri messissä. :)

Kenelle sitä ajattelit itsellesi vai lapsille?

Yleensä tuollaisiin laitteisiin kotona kyllästytään aika helposti, sohva on miellyttävämpi kuin kuntopyörän satula. Crosstraineri on tietty ihan hyvä, jos sitä jaksaa käyttää. Itse käyn mieluummin salilla tai jumpassa, niin pääsee lapsistakin vähäksi aikaa eroon samalla.

Kenelle sitä ajattelit itsellesi vai lapsille?

Yleensä tuollaisiin laitteisiin kotona kyllästytään aika helposti, sohva on miellyttävämpi kuin kuntopyörän satula. Crosstraineri on tietty ihan hyvä, jos sitä jaksaa käyttää. Itse käyn mieluummin salilla tai jumpassa, niin pääsee lapsistakin vähäksi aikaa eroon samalla.

Itselle lähinnä, mutta teini-ikäiset ovat myös innostuneet asiasta.

Yhteistyössä