Mikä olisi pahin vitsaus, jonka voisitte kuvitella itseänne kohtaavan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yöksistä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yöksistä

Vieras
Nyt en tarkoita mitään parantumattomia sairauksia ja oikeasti vakavia juttuja.

Itse en varmasti selviäisi henkisesti, jos pääsisin lude-epidemian kohteeksi. Sen verran kamalia juttuja olen niistä kuullut ja siitä, miten vaikea niistä on päästä eroon!

...hmmm

Torakat ovat jotenkin ällöjä, kun eivät pyyhi jalkojaan ennen ylitsesi kävelemistä. Mutta eivät nekään ylipääsemätön kammotus ole.

Joku loistartunta, esim. lapamato, sais mut varmaan tappamaan itseni. Kaveri sai Aasian-tuliaisina jalkapohjaansa vaeltajamadon, tiesi että olen ötököitten suhteen ihan sairaan hysteerinen ja toinen vaan ottaa sukan pois ja sanoo et ''katos mikä mulla on!'' ja luulin et siellä on tatska ja kun näin ja kuulin, mikä se on, oksensin.

Toinen hirvitys olis joutua johonkin tosi paskaiseen veteen sukeltamaan ja uimaan, sellaiseen missä on mutapohja, kauhee kasvusto pohjassa, ihan sumea vesi.... HYYYYYIIIIIII.

Toi hometaloloukku olis kyllä paha. Tai se että talo palais ja kaikki menis. Tietysti uutta tavaraa aina saa, mutta kaikki millä on tunnearvoa, valokuvat jne, niitä ei voi korvata.

[QUOTE="vieras";22356441]Joku loistartunta, esim. lapamato, sais mut varmaan tappamaan itseni. Kaveri sai Aasian-tuliaisina jalkapohjaansa vaeltajamadon, tiesi että olen ötököitten suhteen ihan sairaan hysteerinen ja toinen vaan ottaa sukan pois ja sanoo et ''katos mikä mulla on!'' ja luulin et siellä on tatska ja kun näin ja kuulin, mikä se on, oksensin.

Toinen hirvitys olis joutua johonkin tosi paskaiseen veteen sukeltamaan ja uimaan, sellaiseen missä on mutapohja, kauhee kasvusto pohjassa, ihan sumea vesi.... HYYYYYIIIIIII.[/QUOTE]

Hyi helvetti :x:x:x

Toi hometaloloukku olis kyllä paha. Tai se että talo palais ja kaikki menis. Tietysti uutta tavaraa aina saa, mutta kaikki millä on tunnearvoa, valokuvat jne, niitä ei voi korvata.

Kaverin äitin ja tämän miehen talo paloi viikko ennen kaverin siskon häitä. Siinä meni morsiuspuku ja monet muut juhlavaatteet. Häät kuitenkin pidettiin ja vakuutuksen ansiosta saivat uuden talon. =)

[QUOTE="vieras";22356441]Joku loistartunta, esim. lapamato, sais mut varmaan tappamaan itseni. Kaveri sai Aasian-tuliaisina jalkapohjaansa vaeltajamadon, tiesi että olen ötököitten suhteen ihan sairaan hysteerinen ja toinen vaan ottaa sukan pois ja sanoo et ''katos mikä mulla on!'' ja luulin et siellä on tatska ja kun näin ja kuulin, mikä se on, oksensin.

Toinen hirvitys olis joutua johonkin tosi paskaiseen veteen sukeltamaan ja uimaan, sellaiseen missä on mutapohja, kauhee kasvusto pohjassa, ihan sumea vesi.... HYYYYYIIIIIII.[/QUOTE]

mikä on vaeltajamato? google ei tuntenut.

Alkuperäinen kirjoittaja yöksistä;22355652:
Nyt en tarkoita mitään parantumattomia sairauksia ja oikeasti vakavia juttuja.

Itse en varmasti selviäisi henkisesti, jos pääsisin lude-epidemian kohteeksi. Sen verran kamalia juttuja olen niistä kuullut ja siitä, miten vaikea niistä on päästä eroon!

Eikös vitsauksella tarkoiteta joskus sairauksia tai jotain vaikeaa mistä ei pääse eroon?
Mulla oli kamala sairaus, onneksi se oli vaan osassa kehoa. Oireet olivat ikävät ja se että
kukaan lääkäri ei uskonut, vasta myöhemmin se sairaus teki näkyvää jälkeä.
Joskus harvoin tulee hiukan sitä samaa oiretta esiin, mutta se on poissa, ainakin melkein
kokonaa. Se oli painajaista.

[QUOTE="vieras";22356528]En tiedä mikä mahtaa olla oikea nimi, toi ''vaeltajamato'' on varmaan joku suora suomennos jostain kielestä. Täytyy kysyä kaverilta, mikä sen alkuperäinen nimi on. Eihän joka ötökällä ole suomenkielistä nimeä.[/QUOTE]

ok, mut miten se siis ilmeni?

ja juu, aika karsea oli kun mun sisko sai erään alkuperäiskansan parissa eläessään jonkin loisen elimistöönsä ja sitä ei saatu edes maan pääkaupungissa poistettua vaan vasta täällä suomessa pitkän hoidon jälkeen. en muista mikä sen nimi oli, mutta sellainen mielikuva jäi, että joku isompi ja pitkä mato eli hänen sisällään :x

Viimeksi muokattu:
ok, mut miten se siis ilmeni?

ja juu, aika karsea oli kun mun sisko sai erään alkuperäiskansan parissa eläessään jonkin loisen elimistöönsä ja sitä ei saatu edes maan pääkaupungissa poistettua vaan vasta täällä suomessa hesperissa pitkän hoidon jälkeen. en muista mikä sen nimi oli, mutta sellainen mielikuva jäi, että joku isompi ja pitkä mato eli hänen sisällään :x

Siis sillä oli niinku suonikohju tossa jalkaterän sivussa, siinä näkyi madon reitti ja matokin kuulsi ihon läpi :/ En tiedä söikö se itselleen polkua, vai mönkikö jotain pintaverisuontapitkin ja jätti peräänsä paskavanan mutta sen voin sanoa että hakkaisin jalkani irti jos mulle tollanen tulis.

[QUOTE="vieras";22356583]Siis sillä oli niinku suonikohju tossa jalkaterän sivussa, siinä näkyi madon reitti ja matokin kuulsi ihon läpi :/ En tiedä söikö se itselleen polkua, vai mönkikö jotain pintaverisuontapitkin ja jätti peräänsä paskavanan mutta sen voin sanoa että hakkaisin jalkani irti jos mulle tollanen tulis.[/QUOTE]

Hyi saatanaaaaaa :x Yäkyäkyäk.....ei olis pitänyt lukea tätä, nään varmaan matopainajaisia yöllä :D

Minulle tuottaa ajatus suolistossa ja lihaksissa elävistä loisista vähän ongelmia ja veressä... ja sisäelimissä. Ihan mikä tahansa sisäloinen on ongelma, joka aiheuttaisi mielenterveyden järkkymistä. Kihomatotartunnat nyt vielä menneet itkun ja parun ja sairasloman hakemisella ohi, mutta vakavammat voisivat olla henkisesti raskaampia kestää.

Viimeksi muokattu:
Joku suljettu paikka missä ois ampiaisia ja iilimatoja : X. Inhoon ja pelkään aivan sairaasti kaikkia ihme pörriäisiä ja iilimadot on myös todella pelottavia. Varmaan tossa tilanteessa oisin hysteerinen, paniikissa, sydän hakkais tuhatta ja sataa, melki pyörtyisin kauhusta ja ois kauhee tuskan hiki otsalla.