Mikä olisi mielialalääke joka ei lihota eikä vaikuttaisi makuuhuoneen elämään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Murtuva kallio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kunhan nyt kukaan ei jätä sun suositusten perusteella lääkkeitään ottamatta. -Silloin vaikutus voi olla peruuttamaton ja lopullinen.
Tämä on taas outo väittämä, ilman mitään järkeä.
Ei kai nyt kukaan kuole jos tutkii asioita?
Vaivalloisen tuntuista se tutkiminen joillekin tuntuu olevan, kuten tässä näemme, mutta ei suinkaan mahdotonta.
Kun motivaatio on tarpeeksi kohdallaan niin kyllä järkevä ihminen itse ottaa vastuuta omasta terveydestään. Edes sen verran että tutkii ja katselee ympärilleen mistä muut ovat saaneet apua vaivaan.

Tämä on taas outo väittämä, ilman mitään järkeä.
Ei kai nyt kukaan kuole jos tutkii asioita?
Vaivalloisen tuntuista se tutkiminen joillekin tuntuu olevan, kuten tässä näemme, mutta ei suinkaan mahdotonta.
Kun motivaatio on tarpeeksi kohdallaan niin kyllä järkevä ihminen itse ottaa vastuuta omasta terveydestään. Edes sen verran että tutkii ja katselee ympärilleen mistä muut ovat saaneet apua vaivaan.

Eeeei. Ku joku ottaa ja purematta nielee noi sun puheesi ja lopettaa lääkityksensä ja ryhtyy ketoilemaan.

Sit mennään maniasta depressioon ja huonona hetkenä päätetään päivänsä. Tai joudutaan psykoosiin.

• Haha
Reactions: Lispetti
Eeeei. Ku joku ottaa ja purematta nielee noi sun puheesi ja lopettaa lääkityksensä ja ryhtyy ketoilemaan.

Sit mennään maniasta depressioon ja huonona hetkenä päätetään päivänsä. Tai joudutaan psykoosiin.
Eiköhän näistä asioista puhuta ensin lääkärin kanssa. Mutta on hyvä tehdä itse myös taustatutkimusta - otetaan itse vastuuta omasta terveydestä.
Mutta eivät lääkärit mitään kaikkivoipia ole, useammat vetää rutiinilla ja määräävät ne lääkkeet mitä on käsketty määrätä. Vaihtoehtoja (parempia) on usein kuitenkin todella monia - kannattaa siis tutkia/opiskella itse!💪

Erikoista, että et puuttunut ketjun lääkesuosituksiin.
Noh, et ole varmasti ainoa.
”Suut suppuun nyt ja syökää ne lääkkeenne! KYSEENALAISTAMATTA!”
No joo. Ajattelin ettei nuo 10 vuotta sitten vastanneet enää tuu tänne lukemaan. Ja itselläni ei ole kokemusta mielialalääkkeistä ja niitähän tässä kyseltiin. Jos joku tuntee, että lääkitys toimii, niin mikä minä olen sanomaan mitään vastaan

• Haha
Reactions: Lispetti
No joo. Ajattelin ettei nuo 10 vuotta sitten vastanneet enää tuu tänne lukemaan. Ja itselläni ei ole kokemusta mielialalääkkeistä ja niitähän tässä kyseltiin. Jos joku tuntee, että lääkitys toimii, niin mikä minä olen sanomaan mitään vastaan
Varmista nyt kuitenkin ensin lääkäriltä, ehkä hänen mielestä tarvitset jonkin lääkekuurin. ;)

Yhteistyössä