Mikä olisi hyvä ja tukeva ruokailuryhmä/tuolit lapsiperheeseen ( min. 6 tuolia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ruokailuryhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ruokailuryhmä

Vieras
Meillä nyt Ikean mallistosta olevat tuolit ja on muuten tosi hyvät,mutta vauva kiipeilee niitä vasten ja on sen verran kevyet ,että kaatuu koko tuoli mukana.
Tarvesta olisi siis tukeville tuoleille tai koko ruokailuryhmälle.

Osaatteko suositella mikä olisi hyvä ja tukeva, ettei lapsi saisi sitä nurin?

Minä haaveilen vaihtavani loputkin ruokailuryhmän tuolit Tripp Trappeihin. Ei taatusti kaadu, mukavat istua kun säädöt on oikein ja kestää kovempaakin käyttöä. Meillä on kaksi vuotta vanhat Kodin Ykkösestä ostetut Emmi- tuolit ja ne on kyllä kivannäköiset ja tukevat, ei varmaan saa taaperokaan kaadettua, mutta pinta naarmuuntuu herkästi. Toki puutuolin voisi hioa ja maalata uudelleen.

Meillä on käytettynä hankitut artekin tuolit ja pöytä. En muista mallin nimeä. Nehän ois uutena vaikka miten kalliita, mutta satuttiin saamaan sellaiselta joka oli ne itse lahjaksi saanu, niin halvalla ku hän ei tykänny niistä. Umpipuuta, ja muotoilu semmonen ettei tuolilla pysty keinumaan. Vepsäläinen niitä vissiin myisi

Itse havittelin hieman sellaisia tuoleja missä on tämä keinonahka päälinen. Nyt tosiaan kangasverhoiltu ja pehmustettu. Tällaisia en halua uusia. Nämä on ihan siistit ja kivat muuten mut minusta hieman vaaralliset tuolle lapselle.

Meillä on pöytänä Ikean Norden. 6-8hengen, mutta mukana sai jatkopalan jolla saa kattauksen kymmenelle, meillä se jatkis on käytössä ainoastaan juhlissa/illanistujaisissa.
Ihanan iso pöytä vaikka meillä normisti pöydän ääressä istuu vaan 3 henkilöä.