mikä olis teidän reaktio jos varattu ihminen ehdottais teille seksiä ja jopa suhdetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jussu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon yleensä lyöny noi jutut vitsiks ja jos vaan jatkuu niin sit tarpeeks terävästi ku totee et ainahan sitä unelmoida saa mistä tykkää, mut mä en toteuta muiden unelmia. Sit voi näyttää mistäpäin kannattaa lähtee ettimään sitä taikalamppuu jonka henki toteuttaa niit unelmia.

Kun itselleni kävi niin (työkaveri ehdotteli), tunsin itseni syylliseksi ja kysyinkin häneltä, että olinko antanut mahdollisesti aihetta olettaa eli olinko flirttaillut, etc. Hän sanoi, että on itse ihastunut, mutta mun käytös ei kuulemma ollut (onneksi) ollut mitän vihjailevaa tms. Lisäksi olin pitänyt ja kunnioittanut häntä siihen asti, mutta sen jälkeen olin aika pettynyt häneen ihmisenä, että olisi ollut valmis pettämään vaimoaan mun kanssa (jos suhteeseen olisin siis alkanut).

Mulla oli suhde naimisissa olevan perheenisän kanssa, saivat meidän suhteen aikana toisen lapsenkin. Ja ite oon siis sinkku. Mutta se mies oli todellakin aloitteentekijä siinä suhteessa, ilman hänen flirttailuaan ja ihailuaan mulle ei olis tullut mieleenkään pokata naimisissa olevaa tyyppiä. Mies oli se, joka aloitti flirttailun, joka teki selväksi että on kiinnostunut, joka suuteli ensin ja joka vei jutun suuteluasteelta eteenpäin.

No, v*tuiksihan se siinä mielessä meni, että seksin ja hauskanpidon ohella tuli ihastuttua oikein kunnolla.. Niin siitä huolimatta, että mies sanoi alusta asti, ettei aio jättää vaimoaan ja perhettään. Ilmeisesti sekin virhe piti itse tehdä, ennen kuin uskoin, että perheellisten kanssa ei kannata alkaa mihinkään.

Tätä nykyä ollaan pelkkiä ystäviä, ei tosin sataprosenttisen platonisia ystäviä vieläkään. Mut tunteita ei enää oo pelissä kummallakaan puolella, ainakaan siinä määrin kuin jossain vaiheessa oli.

no eipä olis mitenkään uutta,itse en naimisissaolevana kuitenkaan lämpiä ees sinkuille.
enkä kyllä nykyään edes sinkkuna varatulle näyttäs vihreetä valoo,joskus tuli niin tehtyä,tosin jälkeenpäin kuulin varattuja olevan.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
ei kauheesti jaksa kiinnostaa varattujen vonkailut...

no tätä on hyvä peesailla.

eli reaktio ois kaikenkaikkiaan samanlainen ku ap:llä :o sen jäläkeen tuumaisin että ei kiitos konflikteja miun elämään!

Ei kiinnosta varatut miehet pätkän vertaa. Pitkällä tikullakaan en koskisi varattuun mieheen, joka ehdottelisi suhdetta tai jotakin muuta. :| Kertoo kaiken miehen tasosta, jos liehittelee muita naisia, vaikka on oma vaimo kotona.

Naamastani varmasti näkyisi heti, millaisena nilviäisenä ehdottajaa pitäisin. Jos varattu tulis ehdottelemaan tuollaista, mun mielestäni se olisi h*in kaukana aivan peruskohteliaisuudestakin, osoittaisi että tyyppi pitäisi mua helppona tai jotakin.

Yhteistyössä