Mikä olis hyvä taulutv merkki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ok. Taidan sitten mennä Giganttiin kattelemaan noita Sonyja ja LG:tä.

Giganttiin en kyllä menis. No, omat ovat rahasi, mutta itse en todellakaan, siis todellakaan.. luottaisi Giganttiin noin isossa ostoksessa.

Mikäs Gigantissa sitten on vikana? Koskaan en ole sieltä mitään "isoa" ostanut joten en tiedä siitä sen enempää. Onko siellä myynnissä jotain kakkos laatua?

Ainakin niitten takuu on ihan persiistä!! Mä luulin että meidän tietsikka oli rikki ja vein sinne takuu huoltoon. No vikaa ei ollut ( oli modeemissa ) joten jouduin maksamaan 50 e kuljetusmaksuja!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ok. Taidan sitten mennä Giganttiin kattelemaan noita Sonyja ja LG:tä.

Giganttiin en kyllä menis. No, omat ovat rahasi, mutta itse en todellakaan, siis todellakaan.. luottaisi Giganttiin noin isossa ostoksessa.

Mikäs Gigantissa sitten on vikana? Koskaan en ole sieltä mitään "isoa" ostanut joten en tiedä siitä sen enempää. Onko siellä myynnissä jotain kakkos laatua?

Ei mitään vikaa. Samat takuut kaikissa tuotteissa kuin muillakin. Ns. valmistajan takuut.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Ainakin niitten takuu on ihan persiistä!! Mä luulin että meidän tietsikka oli rikki ja vein sinne takuu huoltoon. No vikaa ei ollut ( oli modeemissa ) joten jouduin maksamaan 50 e kuljetusmaksuja!

Ei kannata luulla! Mikäs täsä oli gigantin vika?

Yhteistyössä