Mikä olis hyvä itseruskettavavoide vaaleaihoiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kalpeanaama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kalpeanaama

Vieras
Siis tosi vaalea iho kyseessä, enkä kaipaa kahvin väristä ihoa. Kunhan nyt edes normaalipäivettyneen näköisen naaman saisin...

Voiko noita markettien itseruskettavia voiteita käyttää kasvoille? Kun kaikissa lukee että vartalovoide... Enkä ole montaa purkkia nähnyt jossa lukisi että kasvoille. Miksi samaa ei voi laittaa vartalolle ja kasvoille?

Älä ny ainakaan mitään markettikakkaa osta. Mulla on ihan hemmetin vaalea (lue:kalpea) iho ja ostin cliniquen itseruskettavaa ja antoi todella kauniin värisen ja luonnollisen, tasaisen päivetyksen. Useammalla käsittelyllä saa sit enemmän väriä. Tuubi maksoi noin 30e. Markettituotteilla saat vain keltaisen nahkan.

Alkuperäinen kirjoittaja kalpeanaama:
Siis tosi vaalea iho kyseessä, enkä kaipaa kahvin väristä ihoa. Kunhan nyt edes normaalipäivettyneen näköisen naaman saisin...

Voiko noita markettien itseruskettavia voiteita käyttää kasvoille? Kun kaikissa lukee että vartalovoide... Enkä ole montaa purkkia nähnyt jossa lukisi että kasvoille. Miksi samaa ei voi laittaa vartalolle ja kasvoille?

avonilta saa sellasta kasvovoidetta joka päivettää kasvoja, mutta illalla lähtee pesussa pois.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
mulla on sellanen doven päivettävä rasva joka on juuri kasvoille.

Mistä ostit? Ei ainakaan City-Marketissa ollut kuin vartalolle...

On sitä ihan marketeissa, sulla on vaan käyny huono säkä :/ Mä en tosin oo koskaan ostanu tuota kasvoile tarkotettua, vaan aina laittanu sitä vartalovoidetta kasvoihinkin, hyvin toimii =)

Yhteistyössä