Mikä olis huokea, hyvä silmänympärysvoide?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helppiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helppiä

Vieras
Olen juuri täyttänyt 26, ja silmänalusiho näyttää ryhdittömältä. Heikosti nähtävissä olevia harakanvarpaitakin olen huomaavinani, vaikka niitä kyllä on ollut jo useita vuosia sitten. En voi paljon rahaa käyttää voiteisiin, joten onko teillä mitään neuvoja, millä olette hoitaneet silmänympärysihoa? Huokeita silmänympärysvoiteita tai muita voiteita?

Pirkka-silmänympärysvoidetta+ niitä päivä- ja yövoidetta kehuttiin tosi päteväksi ainesosiltaan yhden kosmetiikan asiantuntijan blogissa. Maksaa muutaman euron.

Alkuperäinen kirjoittaja helppiä;26492257:
Olen juuri täyttänyt 26, ja silmänalusiho näyttää ryhdittömältä. Heikosti nähtävissä olevia harakanvarpaitakin olen huomaavinani, vaikka niitä kyllä on ollut jo useita vuosia sitten. En voi paljon rahaa käyttää voiteisiin, joten onko teillä mitään neuvoja, millä olette hoitaneet silmänympärysihoa? Huokeita silmänympärysvoiteita tai muita voiteita?

Kun sitä ryhdittömyyttä ja ryppyjä et enää saa pois, paitsi kirurgin käden kautta. Ei niitä voiteita ole tarkoitus käyttää sitten kun naama on rupsahtanut, vaan jotta koko homma siirtyisi ja tulisi ryppyjä vähemmän. Eli heti kun aloittaa meikkauksen pitäisi aloittaa nuo rasvauksetkin.

Mutta hyviä silmänympärysvoiteita (olen kosmetologi ammatiltani ja perehtynyt INCI eli sisältölistoihin tuotteissa) on mm. Lidlissä Isere-silmänympärysvoide, ja jos ei Lidliä ole lähellä niin Pirkka silmänympärysvoide on myös erittäin hyvää. Hintaa on sen max 4e kummallakin.

Yhteistyössä