Mikä nyt nyppii?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja salsai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

salsai

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
3 848
0
36
Ärsyttää niin kovi että ärsyttää! |O
Kaikki pienet ja isommatki asiat nyppii.
Sieppaa kaikki "ylimääräset" äänet, ärsyttää omakin istumisasento, nyppii jopa se että mulla on tuoppi vettä olkkarin pöydällä! :kieh:
Mä olen hyvin räjähdysalttiilla tuulella näköjäs.
Voi vidu, sieppaa!!! |O |O

Hah! PipariSuu kuules.. :whistle:
Ku roiskuiski jotaa tuolta alakerrasta, mutta mieluummi jotaa kookkaampaa. :snotty:
Eiiii, shittii. Vaan vielä jotaan isompaa. :D

Pääsis jo osaksi näistä tunteista eroon, ja alkais oikeesti ne menkat. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja salsai:
Hah! PipariSuu kuules.. :whistle:
Ku roiskuiski jotaa tuolta alakerrasta, mutta mieluummi jotaa kookkaampaa. :snotty:
Eiiii, shittii. Vaan vielä jotaan isompaa. :D

Pääsis jo osaksi näistä tunteista eroon, ja alkais oikeesti ne menkat. :snotty:

voi sua :heart: kyllä se siitä :hug:

Ärsyttää niin kovi että ärsyttää! |O
Kaikki pienet ja isommatki asiat nyppii.
Sieppaa kaikki "ylimääräset" äänet, ärsyttää omakin istumisasento, nyppii jopa se että mulla on tuoppi vettä olkkarin pöydällä! :kieh:
Mä olen hyvin räjähdysalttiilla tuulella näköjäs.
Voi vidu, sieppaa!!! |O |O

mä uskon et olos on tukala,mut selviit siit niinku ennenki. olet vahva mimmi :D :hug: ;)

Päätä särkee, kun hartiat on niin jumissa-TAAS. Hartiat on jumissa kun pitää imettää ja kanniskella vauvaa. Ja sit pitää tapella tollasen 3½vuotiaan maailmanvaltiaan kanssa, ja sivussa paimentaa unelmoivaa eskarilaista. Nii, ja tapella murrosikäsen kanssa sen mielen oikkuja.. Ja vielä paimentaa ukkoo väliin kuin kakaraa! |O Maksasivat ees sitä yh-lisää noista kaikista viidestä.. :kieh:

Eilen kun mua ärsytti, niin mun käskettiin mennä töihin sairaslomalta elelemästä toisten rahoilla (vaikka penniäkään en sossusta/kelasta/työkkäristä ole nostanut). Niin jotta eikös se ollunna kiellettyä kitistä??

(kertokaa ihmeessä ellei, sillä vituttaaaaaaaaaa!!!!!!!!) :xmas:

Ok, räpätäti!
Sä voitit. :D Tuo show on meilläki edessä.
*laittaa tulppaa alapäähän* :whistle:

Mutta eikö se ole kivempaa ja ei niiiin hermoja raastavaa, tuo että vauva on jo pihalla kuin se että huljuis matkassa mukana jopa vessaanki? Mä olen niin täynnä ja pinna kireällä tän oloni kanssa, että nyppii jatkuvalla syötöllä. :snotty:

Ok, räpätäti!
Sä voitit. :D Tuo show on meilläki edessä.
*laittaa tulppaa alapäähän* :whistle:

Mutta eikö se ole kivempaa ja ei niiiin hermoja raastavaa, tuo että vauva on jo pihalla kuin se että huljuis matkassa mukana jopa vessaanki? Mä olen niin täynnä ja pinna kireällä tän oloni kanssa, että nyppii jatkuvalla syötöllä. :snotty:

Kiitän kyseenalaisesta kunniasta.. Ja sori että satuneesta syystä kesti vastata.

Ja kyllä tuo loppuaika(oletan?) on vielä tuoreessa muistissa, eikä sitä pätkääkään ikävä ole! Kestähän vielä pikkasen!!

Meinaatkos että mä yksin pääsen vessaan sit nyttenkään? Kun sinne meen tulee ensin koira oven taa, sitten kolmevee avaa oven ja kysyy "Mitä sä teet?". Sitten kolmevee päättää, et kun äiti on vessassa hän hoitaa vauvaa, ja siinä vaiheessa itsellä onkin jo kiire pois sieltä vessasta... :whistle:

Yhteistyössä