Ärsyttävä huutismyyjä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja km
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

km

Vieras

Aargh :ashamed: Sillä on yksi tuote myynnissä, mitä itsekin olen huutanut. Se on ollut siellä varmaan ainakin 5-6 kertaa myynnissä, aina se laittaa siihen aloitushinnaksi 20 euroa ja 1 euron korotuksen. Ja hintavarauksen, tietenkin. Hintavaraus ei ole kertaakaan siis mennyt yli, eikä huutiksessa enää näe niitä hintavarauksien suuruuksia, mikä on mun mielestä ihan tyhmää.

No, myyjä ei suostu kertomaan että mikä sen hintavaraus on, tai tekemään kauppoja. Siis sen jälkeen, kun kohde on sulkeutunut jo. Vaan pistää sen aina samantien uudelleen myyntiin sillä samalla lähtöhinnalla ja korotuksella. Eli ei edes vastaa, kun siltä kysyy että millä hinnalla hän sen tuotteen möisi minulle.

Voisin joo totta kai laittaa tarjoukseksi suoraan maksimihinnan, mitä maksaisin siitä. Mutta siitä ei ole kertaakaan ollut niin isoja huutoja, korkeimmillaan 28 euroa.

Pienet on mulla murheet, tiedän, mutta ärsyttää vaan kun taas on sitten uus kahden viikon kauppa-aika.

Kyllä mä tiedän, että se saa niin tehdä :kieh: mutta nyppii vähän silti :ashamed:

Joo, ajattelin tarjota 30 ensin ja sitten 35-40 euroa, kun voisin sen maksaa. Mutta tietysti mielellään en maksais hv:ta paljon enempää :D Mutta ärsyttää vaan se, ettei myyjä voinut edes vastata kun kysyin että mikä olisi hänen hintapyyntönsä, mulla siis oli viimeksikin voittava huuto mutta hv jäi alle. Eikä sitä enää näe sulkeutuneesta kohteesta sitä hv:ta, ennen sen näki.

Ärsyttää vaan siksikin, että mä oikeastaan olisin sen tuotteen halunnut jouluun mennessä, ja nyt se ei ainakaan ton kanssa onnistu :whistle:

Sillä ei ole "pikkurahan" puutetta. Ite möin yhen kirjan silleen että ostaja kysy et paljon olisi "osta heti" hinta. Päästiin sovintoon hinnasta ja koska kohteessa ei ollu huutoja pistin kohteen kiinni. Möin sille joka ensin kerkes

Yhteistyössä