V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Koska ne lääkärit on varmaan kuulleet ton saman virren liian monta kertaa aiemmin ja sitten on pyydettykin muutaman vuoden päästä sterilisaation purkua?
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mitä uutta konstia?
Laitetaan munonjohtimiin sellaset jouset jotka arpeutuu sinne ja tuhoaa ne lopullisesti =) Nojoo, en osaa kummemmin selittää, mutta näin se tapahtuu. Tehdään poliklinikalla ja kestää n.puoli tuntia kaikkineen. Ei nukutusta, puudutusta eikä muitakaan apureita tarvita.
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mitä uutta konstia?
Laitetaan munonjohtimiin sellaset jouset jotka arpeutuu sinne ja tuhoaa ne lopullisesti =) Nojoo, en osaa kummemmin selittää, mutta näin se tapahtuu. Tehdään poliklinikalla ja kestää n.puoli tuntia kaikkineen. Ei nukutusta, puudutusta eikä muitakaan apureita tarvita.
Onko se sellainen "ruokatuntisterilisaatio", josta oli jossain vaiheessa lehdissä? Eli ei vaadi tosiaan nukutuksia eikä puudutuksia eikä saikkuakaan?
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:Minä olen kyllä sitä mieltä, että sterilisaatiota ei pitäisi tehdä ilman varsinaista syytä ennen 40 ikävuotta. Ja nuo varsinaiset syyt ovat vain ja ainostaan lääketieteelliset, se ei riitä, että minä haluan.
Ihmisillä mieli usein muuttuu, ap on vasta 26v. Itse tuossa iässä puhuin, että en ikinä tee lapsia, mutta kas kummaa 33-vuotiaana syntyi ensimmäinen, että kyllä ne mielet voi muuttua, vaikka niitä lapsia olisikin entuudestaan.
Ehkäisymenetelmiä on muitakin kuin sterilisaatio ja jos pelkää sen pettävän, niin pidättäytyy sitten kokonaan seksistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mitä uutta konstia?
Onko se sellainen "ruokatuntisterilisaatio", josta oli jossain vaiheessa lehdissä? Eli ei vaadi tosiaan nukutuksia eikä puudutuksia eikä saikkuakaan?
Just seHarmi kun on niin pirun pitkä matka sairaalaan, ettei ihan ruokatunti riitä
Tosin näiden lasten kanssa ei ehdi ruokatuntia edes pitää
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:Minä olen kyllä sitä mieltä, että sterilisaatiota ei pitäisi tehdä ilman varsinaista syytä ennen 40 ikävuotta. Ja nuo varsinaiset syyt ovat vain ja ainostaan lääketieteelliset, se ei riitä, että minä haluan.
Ihmisillä mieli usein muuttuu, ap on vasta 26v. Itse tuossa iässä puhuin, että en ikinä tee lapsia, mutta kas kummaa 33-vuotiaana syntyi ensimmäinen, että kyllä ne mielet voi muuttua, vaikka niitä lapsia olisikin entuudestaan.
Ehkäisymenetelmiä on muitakin kuin sterilisaatio ja jos pelkää sen pettävän, niin pidättäytyy sitten kokonaan seksistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mitä uutta konstia?
Just seHarmi kun on niin pirun pitkä matka sairaalaan, ettei ihan ruokatunti riitä
Tosin näiden lasten kanssa ei ehdi ruokatuntia edes pitää
![]()
Jos mulle tulee joskus eteen tuo operaatio, niin tuo sopeis mulle oikein hyvin. Mä en tykkää viettää sairaalassa aikaa yhtään sen enempää kuin mitä työ vaatii.
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Koska ne lääkärit on varmaan kuulleet ton saman virren liian monta kertaa aiemmin ja sitten on pyydettykin muutaman vuoden päästä sterilisaation purkua?
Mutta kun sitä ei voi purkaaJoten en ole heidän harmina enää
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:Minä olen kyllä sitä mieltä, että sterilisaatiota ei pitäisi tehdä ilman varsinaista syytä ennen 40 ikävuotta. Ja nuo varsinaiset syyt ovat vain ja ainostaan lääketieteelliset, se ei riitä, että minä haluan.
Seksiä aion harrastaa vielä kasikymppisenä, mutta en hoitaa lapsia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Ja lääkärit ei oo päättäneet niitä rajoja millon saa ja millon ei. Ne koskee suakin ap.
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:Minä olen kyllä sitä mieltä, että sterilisaatiota ei pitäisi tehdä ilman varsinaista syytä ennen 40 ikävuotta. Ja nuo varsinaiset syyt ovat vain ja ainostaan lääketieteelliset, se ei riitä, että minä haluan.
Seksiä aion harrastaa vielä kasikymppisenä, mutta en hoitaa lapsia![]()
No tuskin sä kasikymppisenä enää voi tulla raskaaksi vaikka et ehkäisisikään
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Ja lääkärit ei oo päättäneet niitä rajoja millon saa ja millon ei. Ne koskee suakin ap.
No rajanahan on 30 vuotta TAI 3 lasta......