M
mama
Vieras
Sorrunpa nyt minäkin tähän, mutta pian alkaa olla kiire, eikä meillä ole harmainta aavistustakaan mikä tuon pojan nimi on. Olen kyllä yrittänyt kysellä sitä häneltä, mutta herra ei suostu kertomaan.
Vauva on siis ihana peikon näköinen, ja iso kokoinen, painoi syntyessään melkein 5kg.
Haluttaisiin pojalle joku ihan tavallinen suomalainen nimi, itse olen keksinyt tasan kaksi nimivaihtoehtoa; Tuukka ja Kaapo, ja toiseksi tai kolmanneksi nimeksi haluaisin Justuksen. Mies ei tunnu olevan mitään mieltä muuta kuin tuosta etunimen tavallisuudesta, jokaiseen nimiehdotukseen mumisee jotain ympäripyöreätä. Hän olisi halunnut pojan nimeksi Leevi, mutta mun sisko ehti jo käyttää sen nimen omalla pojallaan.
Auttakaa, oi palstan nimikoneet! Mikä meidän pojan nimi mahtaa olla?
Haluttaisiin pojalle joku ihan tavallinen suomalainen nimi, itse olen keksinyt tasan kaksi nimivaihtoehtoa; Tuukka ja Kaapo, ja toiseksi tai kolmanneksi nimeksi haluaisin Justuksen. Mies ei tunnu olevan mitään mieltä muuta kuin tuosta etunimen tavallisuudesta, jokaiseen nimiehdotukseen mumisee jotain ympäripyöreätä. Hän olisi halunnut pojan nimeksi Leevi, mutta mun sisko ehti jo käyttää sen nimen omalla pojallaan.
Auttakaa, oi palstan nimikoneet! Mikä meidän pojan nimi mahtaa olla?