Mikä näistä on paras nimi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja baby names
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

baby names

Vieras
Eli mikä näistä nimistä olis paras? Kutsumanimi on isoilla kirjaimilla ja vaihtoehdot on vain nämä. Natalien sanomme natalii, Natalyn natali ja Amyn eimi muut lausutaan niinkuin kirjoitetaan.

Natalie AMY Abigail
AMY Natalie Abigail
AMY Nataly Abigail
AMY Natali Abigail
AMY Abigail Natalie

AMELIA Natalie Abigail
AMELIA Natali Abigail
AMELIA Nataly Abigail
AMELIA Abigail Natalie
Natalie AMELIA Abigail

ABIGAIL Sara Natalie
Natalie Sara ABIGAIL

MIRIAM Natalie Abigail
MIRIAM Natali Abigail
MIRIAM Nataly Abigail
Natalie MIRIAM Abigail
Abigail MIRIAM Natalie
MIRIAM Abigail Natalie

NATALIE Sara Abigail

Kiitos mielipiteistä. Haluamme sellaisen nimen joka on nätti, söpö ja melko harvinainen täällä Suomessa ja joka toimii useimmassa maassa kun asumme ulkomailla.

AMELIA Natalie Abigail

Ehdottomasti tämä. Amelia -nimi on hyvin kaunis (minusta ehdottomasti kaunein näistä) ja toimii monilla kielillä hyvin. Natalie kuulostaa keskellä sointuvalta ja kauniilta, paremmalta kuin ne muut vaihtoehdot.

Kiitos taas kommenteista. Tuo Amelia-nimi näyttää saavan eniten kannatusta. Pari muutakin ehdotusta näytti kyllä olevan. Osaatteko kertoa miksi se Amelia-nimi on monen mielestä kaunis? Mitä mielikuvia se nimi teille tuo? Entä nuo muut nimet?

[QUOTE="mörkkis";27112303]onks sun mies englanninkielinen? jos ei, noi nimet on naurettavia.

jos on, miriam amy natalie ois paras jos noista pitää valita.[/QUOTE]

Jep, kaksikielinen ja kaksoiskansalaisuus.

Kiitos taas vastauksista. Helpotan teidän hommaa vähän: Mä luulen että mulla on karsiutunut jonkin verran vaihtoehtoja. Eli tämmöset olis vielä jäljellä:

NATALIE Sara Abigail
ABIGAIL Sara Natalie
Natalie AMY Abigail
AMY Natalie Abigail
AMY Nataly Abigail
AMY Abigail Natalie

Mikä näistä olis paras?

MIRIAM Natalie Abigail on mielestäni kaunein :)

Samaa mieltä.

Tosin mun mielestä on vähän hölmön kuuloista, kun osa nimistä lausutaan niin kuin kirjoitetaan ja osa ei. Esim. noi Natalie Amy Abigail (?) väännökset on outoja, jos ne lausutaan Natalii Eimi Abigail. Kuulostaa siltä et toi Abigail ei ollenkaan kuulu joukkoon, kun sitä ei lausuta tyyliin Äbigeil. Mut tää on vaan mun mielipide. :)

Miriam kaunein noista kaikista.

Samaa mieltä.

Tosin mun mielestä on vähän hölmön kuuloista, kun osa nimistä lausutaan niin kuin kirjoitetaan ja osa ei. Esim. noi Natalie Amy Abigail (?) väännökset on outoja, jos ne lausutaan Natalii Eimi Abigail. Kuulostaa siltä et toi Abigail ei ollenkaan kuulu joukkoon, kun sitä ei lausuta tyyliin Äbigeil. Mut tää on vaan mun mielipide. :)

Miriam kaunein noista kaikista.

Abigail lausutaan kyllä englanniks äbigeil mutta espanjaks se sanotaan abigail

[QUOTE="Kaima";27117860]Toka[/QUOTE]

Hei sulla oli nimimerkkinä "kaima", eli löytyykö sun nimi täältä? Ootko siis Amy? Vai Natalie? Vai siis mikä sun nimi on?