Todella hienoja kaikki!
Shakkilauta, vihreä kukka ja "lovely cupcake" iskivät eniten silmääni, taidolla tehtyjä!
Shakkilauta, vihreä kukka ja "lovely cupcake" iskivät eniten silmääni, taidolla tehtyjä!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:Lovely cupcake iski ekana silmään vaaleanpunaisen ystävälle, mutta kaikkihan noi on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja v:Häh, kaikkein rumimmalla ällön näköisellä "vihertävällä muffinilla" on yli 4000 ääntä?!?!?
Alkuperäinen kirjoittaja Ruusa:http://oetker.webbkampanj.se/misscupcake/fi/list.php
Alkuperäinen kirjoittaja f-f:Todella hienoja kaikki!
No höh, mä en löytäny tota sieltäAlkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Miss sweet carrots
Alkuperäinen kirjoittaja mä:No höh, mä en löytäny tota sieltäAlkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Miss sweet carrots
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja mä:No höh, mä en löytäny tota sieltäAlkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Miss sweet carrots
Sivulla kaksi toiseksi alimmainen vasemmalla.
Mutta ehkä sittenkin paras on se Cupcake girl