Mikä näistä on hienoin ja miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hihhii =)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis tota eihän tuota kisaa voiteta noilla peukutuksilla, se on vaan huvin vuoksi. Noista voittjan valitsee ihan raati ja noilla peukutuksilla ei ole siinä merkitystä.
Siellä on tosi hienoja tekeleitä, mutta mun mielestä jotkut menee vähän överiksi, vaikka hienoja ovatkin. Tarkoitan että ei sitten näytä enää syötäviltä. Esim. Miss Dress, eihän sel helman alta edes näe onko siinä enää koko muuffinssia vai ei, ja miten tollanen syödään. Tai CUPCAKE GIRL, en mä ainakaan haluais tollasta kahvini kanssa vaikka tosi hieno onkin :laugh:, itse äänestäisn mielestäni myös herkullisen näköistä vaikka se ei ehkä ole juuri tämän kilpailun tarkoitus, mutta tykkään esim. Miss Pehmiksestä
05100354197.jpg

Noi Raimbow cupcakesit ei oo kyllä lähettäjän omia ellei sitten ole kotoisin jostain ihan muualta, löysin samaisen kuvan ihan googlettamalla http://www.flickr.com/photos/yummypieceofcake/3856737099/

Samoin se kakku nimeltään WEDING (ihanasti vielä väärin kirjoitettu) niin sekin on kopsattu vaan ulkomaisilta sivuilta, eikä toi edes ole kakku kilpailu vaan cupcakekisa :(

Kyllä ärsytttää tollaset epärehelliset kilpailijat, jos ei osaa tai viitsi noudattaa sääntöjä niin pysys poissa. Onhan siinä hyvä palkinto, mutta miten joku kehtaa.

Yhteistyössä