Mikä näistä kolmesta nimestä tytölle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tytölle nimi mietinnän alla ja vaihtoehtoina Lumi, Pihla ja Frida. Toiseksi nimeksi tulossa Ingrid tai Matilda. Mikä noista kolmesta vaihtoehdosta olisi mielestäsi paras etunimeksi? Tuleeko jostain nimestä ikäviä mielikuvia?

Niin siis tähdennän, että Matildaa tai Ingridiä ei haluta ensimmäiseksi nimeksi ;) Itse olen puoliksi suomenruotsalainen, mutta se ei vaikuta nimivalintaan. Sukunimi on ruotsinkielinen.

[QUOTE="aapee";24094842]Niin siis tähdennän, että Matildaa tai Ingridiä ei haluta ensimmäiseksi nimeksi ;) Itse olen puoliksi suomenruotsalainen, mutta se ei vaikuta nimivalintaan. Sukunimi on ruotsinkielinen.[/QUOTE]

Sitte ehdottamasti tuo Frida Matilda ois mielestäni paras.

Meidän tyttärellä toinen nimi on Lumi, koska se on kaunis. Mutta emme halunneet sitä etunimeksi, koska siihen liittyy pienoisia ongelmia taivuttamisen kanssa...kun vertaa taivaalta tulevaan lumeen esim. lumella on hauska leikkiä....lumilla on punainen paita. En tiedä häiritseekö muita, mutta en halua että lapseni tai hänen kaverinsa joutuvat pähkäilemään miten nimeä kuuluu käyttää :)

Vaikea valita näiden vaihtoehtojen väliltä, sillä kaikki ovat kivoja. Luulenpa että valintani olisi kuitenkin

Pihla Ingrid

Valitsitte minkä tahansa nimen noista, niin kauniin nimen tyttö joka tapauksessa saa.

Yhteistyössä