mikä näistä herkuista on vöhiten lihottava?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -.-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
KAikkia noita mainitsemiasi herrkuja tulee syötyä iso määrä, jos alkuun pääsee.

Poppareita en jaksa syödäniin paljon, että voisin niitä lihottaviksi sanoa.

Tee pirtelöä rasvattomasta maidosta ja pakastemarjoista. Poppaa itse popcorneja kasviöljyssä.

Ja kaikkea voi syödä, kun ei syö liian usein eikä suuria määriä.

Tuota pirtelöä voi syödä joka päivä ja se on hyvää. :)

[QUOTE="vieras";26895954]riippuu määrästä mutta yelisesti ottaen a - ei sisällä rasvaa jos ei ole irtosuklaata ;)

helpoimmin selviää kun vertaat kcal ja rasva-%.[/QUOTE]

jäätelö, jota minulla on kermajäätelöä.

[QUOTE="Vieras";26895955]Poppareita en jaksa syödäniin paljon, että voisin niitä lihottaviksi sanoa.[/QUOTE]

Mä voin tuhota vaikka 5 L illassa jos vaan on... :ashamed:

Yleistettynä: jäätelö. Perus vaniljajäätelössä on yleensä vähemmän sokeria kuin esim. jogurtissa. Eri asia on sitten classicit sun muut jotka ovat kaloripommeja.

[QUOTE="vieras";26896035]Yleistettynä: jäätelö. Perus vaniljajäätelössä on yleensä vähemmän sokeria kuin esim. jogurtissa. Eri asia on sitten classicit sun muut jotka ovat kaloripommeja.[/QUOTE]

valion 1 litran pakettijäätelö kyseessä. makuna lakritsi.

Irtokarkeissa. Jäätelössä varmaan vähiten kaloreita 100 grammassa, mutta itse ainakin syön kerralla reippaasti enemmän jäätelöä kuin karkkeja.

Tosin itse ostan suklaat irtokarkkihyllystä, ku ovat kilohinnaltaan halvempia kuin valmiit suklaat, ja hauskemman sekoituksenkin saa. Ja toisinpäin kans, ostan normikarkit valmiissa pusseissa en irtokarkkeina. Olen outo :D

[QUOTE="vieras";26895992]Mä voin tuhota vaikka 5 L illassa jos vaan on... :ashamed:[/QUOTE]

Jostain luin että 5l olisi 700 kaloria. Kun vertaa suklaaseen, on helpompi pysyä kohtuudessa poppareiden kuin suklaan kanssa.

Riippuu määristä. Joku pystyy syömään jäätelö vaikka litran ja pitää sitä pienenä määränä. Joku syö 100 g irkkareita ja ällöttää jo. Karkit kevyimpiä, mutta sitten taas jäätelössä on vähän ravintoakin. Vähän kun ottaa yhtä kerrallaan niin ok.

Yhteistyössä