G: Mikä teidän pahe on ruuista/herkuista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiiru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;27216737:
Teknisesti en tee chipotlea. Mun savuchilini on itse savustettua, tuoretta chiliä (apache, habanero, lemon drop, jalapeno jne). Savustuksen jälkeen soseutan sen ja pakastan sopivina annoksina. On aivan sairaan hyvää. Chipotlekin on hyvää, mutta tuo on vielä parempaa. :p

Tuota minäkin voisin kokeilla, tarpeeksi yksinkertainen resepti. :)

Perunalastut!!!! Nyt olen jo toista viikkoa pitkälti ollut ilman, ihan siitä syystä, että viimeksi kun sipsejä söin, ne maistuivat ihan kummalliselle. Psyykkaan itseäni sillä, että makuaistini on muuttunut viime aikoina ja sipsit maistuisivat vain pahalle. :D

Perunalastut!!!! Nyt olen jo toista viikkoa pitkälti ollut ilman, ihan siitä syystä, että viimeksi kun sipsejä söin, ne maistuivat ihan kummalliselle. Psyykkaan itseäni sillä, että makuaistini on muuttunut viime aikoina ja sipsit maistuisivat vain pahalle. :D

Ai jumpe...sipsit :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27217620:
mä voin syösä vaikka kuinka :D miehen mielestä ällöttävää, joten joudun sitäkin sit syömään kun olen yksin :ashamed: 400g menee ihan hujauksessa...

Siis miten ihmeessä! Miten sä oot päätynyt edes maistamaan ja onkse ihan terveellistä :D

Siis miten ihmeessä! Miten sä oot päätynyt edes maistamaan ja onkse ihan terveellistä :D

mun äiti on ihan samanlainen :D mut lihan pitää olla laadukasta kotimaista lihaa- mulla on todella tarkka hajuaisti, enkä kelpuuta mitätahansa lihaa(turussa parasta saa kauppahallista)

tää mun mieltymys on aikalailla verrattavissa tartar-pihviin, mut vaan ilman mitään mausteita :)

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27217653:
mun äiti on ihan samanlainen :D mut lihan pitää olla laadukasta kotimaista lihaa- mulla on todella tarkka hajuaisti, enkä kelpuuta mitätahansa lihaa(turussa parasta saa kauppahallista)

Yäk kumminkin :D Okei no mä en muutenkaan välitä kauheesti lihasta..

No, kaikki :snotty:

Kaikki mikä on hyvää. Ja ihan liian moni asia on. Jösses mä vihaan äitiyslomailua, kun syön aina kuin sika ja paisun ku pullataikina |O

Veitpä sanat suustani! Täällä toinen sika vaan syö ja syö ja syö...

Niin ja mun pahe on kaikki makea, eikä riitä mikään pieni patukka vaan vähintään paketillinen keksejä/pussillinen karkkia/levyllinen suklaata ja vieläkin jää makeanhimo päälle.

Myös oikein hyvää ruokaa on hankala syödä kohtuullista määrää vaan sitä vetää napansa täyteen, ylitäyteen siis.

Irtokarkit, juustokakku, pikkuleivät, valkosipuliperunat, vaikka mitä... mut kevennän parhaillaan ja tiukka ei kaikille herkuille. Onneksi menee nopeasti ohi himo kaikkeen epäterveelliseen.

Karjalanpiirakat ja munavoi.

Varsinkin itsetehdyt k.piirakat mutta pakasteesta fazerin vuoksen piirakat on ihan mielettömän hyviä kanssa. Ja munavoi on vaan sellainen pikantti lisä; piirakat menee loistavasti ilmankin.
Olen joskus muutaman kuukauden elänytkin vain k.piirakoilla, banaanilla ja jogurtilla; ei mitään muuta tehnyt mieli.

Yhteistyössä