E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tähän:Alkuperäinen kirjoittaja ´´:kokemusta gracosta, en suosittele.
PEESI!!!
Alkuperäinen kirjoittaja graco:Alkuperäinen kirjoittaja tähän:Alkuperäinen kirjoittaja ´´:kokemusta gracosta, en suosittele.
PEESI!!!
Vois myös perustella, jos haluaa että vastauksesta on jotain hyötyäkin jollekin.
Alkuperäinen kirjoittaja tähän:Alkuperäinen kirjoittaja graco:Alkuperäinen kirjoittaja tähän:Alkuperäinen kirjoittaja ´´:kokemusta gracosta, en suosittele.
PEESI!!!
Vois myös perustella, jos haluaa että vastauksesta on jotain hyötyäkin jollekin.
Kirjoitin just pitkän sepustuksen johonkin muuhun ketjuun. Mut siis istuin on todella hidas ja hankala asentaa. Vie paljon tilaa, mutta on silti ahdas. Kankaat hiostavat ja pysyvät huonosti paikoillaan. Poika nyt 1v9kk ja uusiksi menee meidän istuin.
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja tähän:Alkuperäinen kirjoittaja graco:Alkuperäinen kirjoittaja tähän:Alkuperäinen kirjoittaja ´´:kokemusta gracosta, en suosittele.
PEESI!!!
Kirjoitin just pitkän sepustuksen johonkin muuhun ketjuun. Mut siis istuin on todella hidas ja hankala asentaa. Vie paljon tilaa, mutta on silti ahdas. Kankaat hiostavat ja pysyvät huonosti paikoillaan. Poika nyt 1v9kk ja uusiksi menee meidän istuin.
onkohan meillä ihan eri istuin kun mun mielestä helppo asentaa, kankaat pysyy hyvin paikoillaan eikä ne hiosta... selkä menosuuntaan päin vie kyllä tilaa mutta mikä istuin ei niin päin veisi...
Alkuperäinen kirjoittaja dask:Meillä on Graco Cosmic Comfort xtp, ei mitään pahaa sanottavaa! En osaa sanoa kuinka iso lapsi siihen mahtuu, kun meillä on vasta 9kk, mutta nyt ainakin toimii moitteettomasti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja dask:Meillä on Graco Cosmic Comfort xtp, ei mitään pahaa sanottavaa! En osaa sanoa kuinka iso lapsi siihen mahtuu, kun meillä on vasta 9kk, mutta nyt ainakin toimii moitteettomasti.
Oletko koskaan itse asentanut sitä selkä menosuuntaan? Nimittäin hermot menee kun sitä rupeaa yrittämään... ja sen takia se onkin vähän riskaabeli valinta- monet eivät saa asennettua sitä oikein.
Alkuperäinen kirjoittaja vcvc:Kannattaa muuten tutustua autoliiton turvaistuin testeihin ennen ostopäätöstä!
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:jaah, mun meilestä se oli helppo asentaa.. toki ekalla kerralla luin ne ohjeet...
poika on nyt 2v8kk ja istuu siinä edelleen.. tosin naama meno suuntaan... kolaritilanteessakin on tullut tuo testattua ja pojalle ei mitään käynyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rhiannon:Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:jaah, mun meilestä se oli helppo asentaa.. toki ekalla kerralla luin ne ohjeet...
poika on nyt 2v8kk ja istuu siinä edelleen.. tosin naama meno suuntaan... kolaritilanteessakin on tullut tuo testattua ja pojalle ei mitään käynyt![]()
Vaihdettiinko istuin kolarin jälkeen?