Mikä Muumi DVD 2,5-vuotiaalle tytölle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ideoita?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noissa taitaa olla vähän eri episodeja kuin suomenkielisissä Muumi DVD:issä? Ainakaan sitä talvijuttua ei kannata ottaa, se on aika pelotta. Ja eikös tossa keväässä ole se Taikurinhattu-juttu, sekin on aika pelottava meidän 2,5v mielestä.

[QUOTE="mie";22545811]Katoin läpi noita vaihtoehtoja ja kaikissa tuntuu olevan joki pelottava juttu.

Tää vois olla turvallisin:
Moomin Volume 3: The Suitcase[/QUOTE]

Ok, kiitos!!

Meidän poika tammikuussa 3v tuntuu hieman pelkäävän muumi ohjelmia, eikös muilla pelkää. Itsekkin välillä niitä seuranneena olen todennut että hieman ovat pelottavia varmaan pienistä.

Minun poikani kyllä tykkäsi Möröstä ja halusi olla tämän kaveri, kun se oli niin yksinäinen.... Olen kyllä kuullut muiden lasten pelänneen tiettyjä hahmoja... siksi tätäkin DVD valintaa täytyi/täytyy miettiä tarkkaan.

Paljolti lapsesta kiinni, pelkääkö vai ei. Siskoni tyttö pelännyt aina paljon muumeja, meidän tyttö todella kova muumifani muuta ei katsoisikaan ja vain yksi pelottava muumi on tullut vastaan, ja meillä katsottuna moneen kertaan kaikki muumit. Pelottava kohtaus on se kun noita taikoo poliisin kypärän painavaksi, jaksossa Rosvoja muumilaaksossa.

Yhteistyössä