mikä mussa on vikana (vuodatusta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa nyt

Vieras
näin sen jutun täällä siitä pienestä tytöstä joka kuoli kun isäpuolensa oli hakannut ja ehkä raiskannutkin)

sen jälkeen mulla nousi nää mun omat tuntemukset esiin ja oon joka yö itkenyt itteni uneen.

eli nyt vaan haluan kirjoittaa johonkin ja vähän purkaantua kun en ikinä ole kenellekkään kertonut en edes miehelle vaikka ollaan oltu yhdessä 8 vuotta

ensimmäinen kerta : mulla on vaan muistikuvia sieltä täältä tästä olenkin ajatellut jutella äitini kanssa onko mitään perää
sen tiedän että vanhempani olivat paljon töissä kun olimme pieniä pikkuveljeni kanssa ja meillä oli joku yöpaikka verheessä. mun muistikuvat on että olimme pikkuveljen kanssa vierekkäisissä sängyissä en saanut heti unta ja kuuntelin pikkuveljen kuorsausta sitten huoneeseen tulee perheen poika n. 10-15v tulee mun päälle mä toistelen veljeni nimeä mut ei herää sitten tämä poika laittaa kätensä mun suulle jossakin vaiheessa muistan sanoneeni että kerron jollekkin jollon tämä poika sanoo ettei mua kukaan usko muuta en muista paitsi itkeneeni itteni uneen silloin.
mulla ikää varmaan 5-6v

seuraava 15v kun vanhempani erosivat olin isälläni yötä joka tuli siihen kalsareissa yrittämään jotain.tivas ja tivas mutta lähti lopulta pois. muistan tärisseeni aika paljon ja huutaneeni hulluko oot.

ja sitten 16v kun tätini mies tulee viereeni alastomana hivelee mua munallaan ja koittaa tulla päälle mutta yritykseks jää.

=( =( =(

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
SINUSSA ei ole vikaa, sun kohdalle on vaan osunut sairaita miehiä :/ .
Oletko puhunut näistä asioista ammattilaisen kanssa? Se voisi auttaa.
:hug:

en ole käynyt enkä kenellekkään kertonut. välillä ne on ihmeen hyvin unohduksissa mutta kun katoin sen pätkän pikku tytöstä niin nää omat jutut tuli mieleen. vaikka pahemminkin olisi voinut käydä. mutta miten läheiset ihmiset voivat edes ajatella tuollaista.
ja sit on pelkoja että mitä jos mun mies on meidän lapsille tehnyt jotain. vaikka tuskimpa mutta tulee kaikkea ajateltua

Hyi kauheeta mitä siulle on tehty :x :hug:
Minkä ikänen olet nyt? Muistaakseni lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö ei rikoksena vanhene, joten pystyt vielä saamaan tekijät tilille |O Ota asia puheeksi neuvolassa ja pyydä apua tai ota yhteyttä mielenterveystoimistoon. Siellä tiedetään miten kannattaa edetä ja saat itsellesi henkistä apua! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Hyi kauheeta mitä siulle on tehty :x :hug:
Minkä ikänen olet nyt? Muistaakseni lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö ei rikoksena vanhene, joten pystyt vielä saamaan tekijät tilille |O Ota asia puheeksi neuvolassa ja pyydä apua tai ota yhteyttä mielenterveystoimistoon. Siellä tiedetään miten kannattaa edetä ja saat itsellesi henkistä apua! :hug:

25v nyt.
enkä mä taida uskaltaa kellekkään puhua. toisin äitiltä voisin tuosta ekasta vaan kysellä että missä olemme ollut yötä.

kyselin mun äidiltä tuosta ekasta. oli vähän ihmeissään mutta sano että voi olla hyvinkin mahdollista. sano että sen perhepäivähoitajan touhut oli muutenkin outoja ja siitä tehtiin joku poliisi juttu myöhemmin.
sillä oli 2 poikaa.
en ollu ikinä mitään puhunut mutta kuulemma sinne kun vietiin en suostunut jäämään millään itkin ja huusin enkä halunnut jäädä joka kerta kamalan itkun kera vuotta myöhemmin pääsin pikkuveljeni kanssa päiväkotiin johon jäin mielelläni.
sanoi toisin että olin 3-4 vuotias eli voisinko edes muistaa

Alkuperäinen kirjoittaja ap taas:
kyselin mun äidiltä tuosta ekasta. oli vähän ihmeissään mutta sano että voi olla hyvinkin mahdollista. sano että sen perhepäivähoitajan touhut oli muutenkin outoja ja siitä tehtiin joku poliisi juttu myöhemmin.
sillä oli 2 poikaa.
en ollu ikinä mitään puhunut mutta kuulemma sinne kun vietiin en suostunut jäämään millään itkin ja huusin enkä halunnut jäädä joka kerta kamalan itkun kera vuotta myöhemmin pääsin pikkuveljeni kanssa päiväkotiin johon jäin mielelläni.
sanoi toisin että olin 3-4 vuotias eli voisinko edes muistaa

Voit toki, mäkin muistan asioita niiltä ajoilta kun olin alle kaksivuotias. Veljeni syntymän muistan oikein hyvin, samoin veljen ristiäispäivän, ja meillä on ikäeroa reilu 2,5 vuotta.

:hug: selkeesti voit muistaa.. puhu ihmeessä ainakii ammattilaisille ittes takia , ja sitten myös lapsiis ja miehes takkii, ettet suotta tiedostamatta kippaa miehes pääle juttua. Jaksuja.

kiitos

pitää miettiä miehelle vähän kerroin mut ei se oikein välittänyt =( ollut niin kamalan kiireinen ja stressaantunut.
mä en ite muista lapsuudestani oikeastaan mitään en edes 8 vuotiaana ensimmäistä koulupäivääni.
mun äiti toisin sano että jos on oikein kamalaa tapahtunut niin voi sen muistaakkin.

kiitos kuitenkin kun jaksoitte lukea sekavat sepustukseni jatkan elämää. ja mietin jos joskus haen oikeaa ammattiapua.

Yhteistyössä