mikä mun vauvaa vaivaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tavismami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tavismami

Vieras
yritän seurustella hänen kanssaan mut ei hän haluu. kääntää katseen pois kun yritän jutella ja ynisee ja änisee koko ajan, kaikenaikaa sais olla heiluttamas jotai hänen eessään tai muuten tylsistyy ja alkaa itkee. ennen hän jutteli ja hymyili mulle, nyt ihan yhtäkkii ei enää mitää. on jo toista päivää tollanen. ikää on 5 kk. oonko mä tehny jotai väärin ku neiti on tollane. terve vauva on.

huolestuttaa kovasti ett mikä häntä vaivaa. Syö kumminkin normaalisti ja vatsa on toiminu... Toivottavasti ei tosiaan sitä kuumetta oo tulossa ja varsinkaan korvatulehdusta :(

Kuuluu ikään, että pitäis olla "tekemistä" ja "virikkeitä" koko ajan. Jumppamatolle vaan, tai sitteri jumppalelun alle, tai sit vaan lattialle ja paaaaljon leluja ympärille. Kaikkea, mikä kolisee, rapisee ja kilisee. Voi toki olla tulossa hampaitakin ja ne kiukuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmemaan Liisa:
Kuuluu ikään, että pitäis olla "tekemistä" ja "virikkeitä" koko ajan. Jumppamatolle vaan, tai sitteri jumppalelun alle, tai sit vaan lattialle ja paaaaljon leluja ympärille. Kaikkea, mikä kolisee, rapisee ja kilisee. Voi toki olla tulossa hampaitakin ja ne kiukuttaa.

kaikki on kokeiltu eikä mikään kiinnosta kahta sekuntii pidempään :kieh:

Meillä kanssa oli vauvalla aikoja, kun ei ollut niin kiinnostunut siitä seurustelusta. Ehkä teidänkin vauvaa on ruvennut nyt ympäristö kiinostamaan enemmän. Kyllä se varmasti taas innostuu "juttelustakin".

Alkuperäinen kirjoittaja ei huolta:
Meillä kanssa oli vauvalla aikoja, kun ei ollut niin kiinnostunut siitä seurustelusta. Ehkä teidänkin vauvaa on ruvennut nyt ympäristö kiinostamaan enemmän. Kyllä se varmasti taas innostuu "juttelustakin".

mä oon muute sen huomannu ett se hirveesti vilkuilee ylös, siis KATTOON ja samalla ynisee kauheesti. En tiiä mitä niin mielenkiintosta siel on ku se kattoo tasan kaks sekuntii jos mä heilutan/kilisytän jotain leluu ja taas katse kattoon ja yninä päälle... Hyvinkin jännittävää käytöstä tolla neidillä. Onkohan se iha normaali...?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmemaan Liisa:

kaikki on kokeiltu eikä mikään kiinnosta kahta sekuntii pidempään :kieh:

Kyllä se siitä menee ohi, ajastaan! Vauvoilla (ja isommillakin lapsilla) on tasaisin välein kaikkia kummalisia kausia :D Kattele nyt rauhassa viikonlopun yli, jos jotain muuta "outoa" ilmaantuu niin viet maanantaina lääkäriin tai neuvolaan. Jos taas alkaa vaikuttaa kipeältä ja itkuiselta, tai kuumetta pukkaa, niin käytä päivystyksessä jo vaikka viikonloppuna.

Yhteistyössä