S
surullinen
Vieras
miehellä on hermot ihan riekaleina. kotona ei muutaku äyskii ja huutaa. lapsia hän ei jaksa ollenkaan. huutaa ja repii niitä minkä jaksaa. kotona ollessaan joko katselee televisiota tai nukkuu sohvalla. Kun on hereillä menettää malttinsa lapsiin heti. Kotona pitäis olla hiljasta heti ku hän on paikalla. On itse sanonut että ei jaksa lapsia enään ollenkaan.
Ei lapset ole mitään kauhukakaroita, vaan ihan normaaleja leikkiviä lapsia jotka kokeilee rajojaan.
Olen pyytänyt jo vuoden ajan että mies menisi lääkäriin. Hänen väsymys on vaan lisääntynyt syksyn aikana. Mutta mies ei mene lääkäriin.
Kaikkein pahinta on, kun lapset joutuvat kärsimään. Ja itse tietenkin myös kidun sisimässäni ja toivoisin onnellisempaa arkea.
Ei lapset ole mitään kauhukakaroita, vaan ihan normaaleja leikkiviä lapsia jotka kokeilee rajojaan.
Olen pyytänyt jo vuoden ajan että mies menisi lääkäriin. Hänen väsymys on vaan lisääntynyt syksyn aikana. Mutta mies ei mene lääkäriin.
Kaikkein pahinta on, kun lapset joutuvat kärsimään. Ja itse tietenkin myös kidun sisimässäni ja toivoisin onnellisempaa arkea.