mikä mun miestä vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt avoke
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt avoke

Vieras
esimerkkejä..en saa tietää paljonko hänen tilillä on rahaa,harrastaa joka ilta lenkkeilyä/pyöräilyä/salia yms..sitä ärsyttää jos soitan sille työaikana,ei vietä aikaa minun kanssa,haluaa käydä yksin kaupassa...yms yms...minä teen sitten loput!hoidan kodin,koiran ja 3 lasta..en pääse harrastamaan yksin mitään!Ja kaiken kukkuraksi mies ei kerro rakastavansa,koska lapsiperheessä siihen ei ole kuulema aikaa!

En minäkään tiedä paljonko mun miehen tilillä on rahaa eikä se tiedä mun tileistä. Se ei kuitenkaan kerro suhteen tilasta yhtään mitään!
Mutta jos toinen sanoo ettei ole aikaa rakastaa ni asiat on jo aika keturallaan.

No me ei koskaan soitella toisillemme töihin, ja rahatkin on omat. Mut kyllä pitää olla aikaa sanoa et rakastaa ja aikaa olla yhdessä. Jos tosiaan jotain outoja menoja, viestejä, soittoja tai sellasta niin sit toinen nainenkin mahdollista. Tai sit sil on stressiä/masennusta/muuta kriisiä.

No en minäkään kyllä miehen tileistä tiiä, tosin monesti mainitsee, koska siirtää aina rahoja pitkäaikais- ja pörssitileille, joten pitää vähän kirjaa että on ruokaostoksia varten sitten sopivasti rahaa tilillä, jossa heikko tuotto.

Epäilisi ntoista naista oikeastikin. Tai sitten on erittäin väsynyt..toisaalta luulis, ettei sillon jaksa harrastuksissa käydä. Osallistuuko lapsien elämään jne?

Sen ymmärrän, että jos töissä ärsyttää kiireisenä. Mutta jos ei kiire ole, niin sitte en.

Jos on aina harrastanut koko ajan jotain, niin tuosta on vähän huono nyt sitten alkaa valittamaan. Jos ne on alkanut yllättäin tai pikku hiljaa..niin sit hieman epäilisin. Ja no..sinun tilanteessa kyllä olisin vähän valppaana.

Kylä suhteessa rakkautta pitää olla. Nimenomaan lapsiperheissä sitä aikaa rakastaa pitää ollakin, jotta jaksetaan yhdessä. Sinkkuna taas ei tartte, koska sitten ollaan yksinään eikä tartte miellyttää ketään.

Kuullostaa isyyteensä kasvamattomalta, hukassa olevalta ja perheeseensä sitoutumattomalta moukalta, ja arvioin, että jätät hänet kolmen vuoden kuluessa. Vaadi kunnon elarit siinä vaiheessa.

Yhteistyössä