mikä mun EX:ää vaivaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suuttunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suuttunut

Vieras
eli joo ollaan exän kanssa oltu erossa noin 2 vuotta.. ja hänellä on uusi nainen + pieni vauva.. minulla kanssa uusi mies... no nyt kuulin että hän oli käynyt vierailemassa vanhempieni luona, veljeni ja mummoni uuden perheensä kanssa.. mä olin ihan että wtf? oon niin raivoissani... tykkäisittekö te?

eli joo ollaan exän kanssa oltu erossa noin 2 vuotta.. ja hänellä on uusi nainen + pieni vauva.. minulla kanssa uusi mies... no nyt kuulin että hän oli käynyt vierailemassa vanhempieni luona, veljeni ja mummoni uuden perheensä kanssa.. mä olin ihan että wtf? oon niin raivoissani... tykkäisittekö te?

no eikait se estä olematta toisten suvun ihmisten kanssa vaikka olettekin eronneet? Mun miehen exä on samalta kylältä kuin myös minä ja mieheni, ja tästä syystä paljonkin samoja tuttuja. mm. miehen paras kaveri on kihloissa miehen exän pikkusiskon kanssa joten törmäämisiltä ei voi välttyä :) jos kaikki ovat jo jatkaneet elämässä eteenpäin niin en näe asiassa mitään ongelmaa.

Lapsellista käytöstä sulta. Jos sää et tuu toimeen exän kanssa, niin ei se automaattisesti tarkoita, ettei kukaan sun tuttuskaan sais olla sen kanssa tekemisissä.

Onko teillä yhteisiä lapsia? Jos on, niin päinvastoin musta olis tärkeää, että lasten isä on väleissä lasten mummujen ja pappojen yms. kanssa. Kuten myöskin lasten äidin kanssa!

siis ei mulla ole lapsia ollenkaan.. exällä vain tämän uuden siippansa kanssa... joo mut hei kuin monella tulis mieleen mennä exänsä vanhemmille uuden partnerinsa kanssa + lasten.... . ei mulla ainakaa vaikka ihana ex anoppi olikin

siis ei mulla ole lapsia ollenkaan.. exällä vain tämän uuden siippansa kanssa... joo mut hei kuin monella tulis mieleen mennä exänsä vanhemmille uuden partnerinsa kanssa + lasten.... . ei mulla ainakaa vaikka ihana ex anoppi olikin

Jos me miehen kanssa joskus erotaan, niin varmasti menisin kyläilemään ex anopille. Uuden perheeni kanssa tai ilman. Olemme nääs anopin kanssa ystäviä.

No enpä ole koskaan ajatellut että se olisi jotenkin outoa jos vierailee ex-anopin luona. Ap, löysää nutturaa. Onko se sinulta oikeasti pois jos exäsi haluaa pitää välit vanhempiisi?

Mun mielestä se olisi hienoa jos voisi pitää hyvät välit eron jälkeenkin. Ja keneltä tuo on pois, ei se exän puoliso kuitenkaan sun äitille tärkeäksi muodostu. Anna kyläillä. Mun mielestä terveen merkki että voi olla ystäviä, kahvituttuja.

No riippuu vähän teidän historiasta, onko outoa vai ei. Mut en kyllä tahtois sinä uutenanaisena lähteä vierailemaan ex-anopin luona. Musta mies saisi mennä lapsen kanssa jos haluaisi.

Yhteistyössä