Mikä mulla on? Reuma? MS?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kipu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kipu

Vieras
Eilen yhtäkkiä kipeytyi vasemman käden sorminivelet, kipu on enemmän kämmenpuolella rystysien vastakkaisella puolella. Nyt tuntuu että turvotustakin on jo sen verran, että kättä ei saa kunnolla nyrkkiin. Samoin kipu on alkanut siirtyä nyt myös oikean käden sorminiveliin. En ole tietääkseni tehnyt mitään sellaista, josta olisi voinut tulla lihaskipua. Mistä tää johtuu? Onko mulla joku reuma tai jotain? Kenelläkään ollut tämmöistä?

Siis sillä kyselin kun mulla itselläni flunssat tuppaa aina menee niveliin,reumaa ei ole todettu eikä itseasiassa koskaan tutkittukkaan,sukurasite on olemassa mutta se ei kait suoraa perityvää olekkaan.

käy näyttämässä ihmeessä lääkärillä,joltain tulehdukseslta tuo mielestäni kuulostaa jos et ole satunnanutkaan mihinkään.
Syksy on muuten otollista reuman puhkeamis aikaa kun ilmat viilenee.

No höh. En mä täältä mitään diagnoosia itselleni ole hakemassa, vaan ihmisä joilla ehkä ois tämmöisestä kokemusta. Et ole koskaan kuullut vertaistuesta tai kokemusten vaihtamisesta?

Edellisestä rakasudesta tulee pian 7 vuotta. Ja edellisestä seksikerrasta (jolloin käytettiin kondomia) vuosi, joten mitään sukupuolitautiakaan tämä ei voi olla. (Älä naura, oon kuullut että esim. klamydia voi oireilla nivelkipuina jostain syystä)

Yhteistyössä