Mikä mulla on? Itkettää..Auttakaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Aapee"

Vieras
Itken vaan ja ilman mitään syytä. On vain tosi turhautunut ja vihainen ja väsynyt olo.

En ole ikinä, koskaan aiemmin itkenyt ilman mitään oikeaa syytä ja tuosta vaan tullut se itku..Kamala tunne.:(

Nyt rv41+2, eka raskaus. Liittyykö tää nyt jotenki tähän loppuraskauteen tai jotain?
Tää itku ei vain lopu, eikä mitään syytä edes ole. Pelottaa mitä mulle on tapahtumassa..:'(

sama juttu. Olen rv 39 ja äskenkin ihan turhasta kilahdin ja aloin itkemään. Yhdestä paperin täyttämisestä ja siitä, että mies sattui sanomaan "en tiedä " kun kysyin erästä asiaa. Muutenkin itkettänyt koko päivän.

Ne on vaan hormonit. Oo huoleti. Tilanne kyllä normalisoituu kohta. Pillitä vaan sydämes kyllyydestä ihan vapautuneesti. Ei sitä kauaa kestä.
Parempi että tuo alkaa loppusuoralla. Mä aloin esikoista ootellessa pillittää ihan alussa ja sitä kesti puoli raskautta. Loppuaikana ei kyllä enää itkettänyt mutta ihan tarpeeks monta viikkoa kuitenkin =)

Mä oon oikeasti aika sekasin nyt ja pelottaa oma "hallitsemattomuus". En ole ikinä itkeskellyt ilman syytä, raskausaikanakin olen itkenyt ainoastaan kerran ja silloinkin hautajaisissa.

Ja nyt sitten yhtäkkiä viime yönä itkeskelin, ja nyt oon varmaan tunnin itkeny ihan kunnolla..:(
Yleensä olen aina iloinen ja nauran paljon, tästä lähtien varmaan itken..:(

Tää tunne on ihan kamala, kun itku vain tulee täysin varoittamatta ja et voi sille mitään!
Joku puhui jostain raskausmasennuksesta, mutta en usko et kahden päivän perusteella voi masentunut olla.. :D

Mulla oli tollasta oloa ekassa raskaudessa pari päivää ennen synnytystä :) noilla viikoillahan kun oot niin aika todennäköisesti liittyy synnytyksen käynnistymiseen lähiaikoina, tsemppiä vaan ja onnea matkaan!

Yhteistyössä