Mikä mulla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
2 päivää ollu veto ihan pois. tekis mieli vaan nukkua. Viime yö kyllä meni harakoille mutta tää on jotain muuta. Tuntuu että kaikki liikkeet jotenki hidastettuja.
Ja toinen että oon mielettömän pahalla päällä. Ei kestäis yhtään mitään. Tiuskin ja raivoan kaikille ja kaikesta.
Millä tän saa loppumaan ja mistä tää edes tuli?

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
PMS? Tai sitten olet raskaana. Mulla raskaudet ovat tuntuneet mahtipontisilta PMS-oireilta.

Se vaan kun niitä menkkoja ei vaan kuulu. Enkä kyllä usko että raskaanakaan olisin vaikka sekin toki mahdollista. terolut kuurilla oon ollu enemmän ja vähemmän nyt viimesen vuoden ajan. ja taas pitäis varmaan alottaa.

Psyykkiset syyt
Fyysiset syyt

Näiden alaluokkia niin paljon, että antamasi tiedot kaipaavat lisätietoja, jotta asiaa voisi kommentoida realistisesti, edes sinne päin mikä mahd. vaivaa; menee arvailuksi muuten.
Kuin arpoisi lukuisten lappujen joukosta vain jonkin.

Alkuperäinen kirjoittaja d:
Psyykkiset syyt
Fyysiset syyt

Näiden alaluokkia niin paljon, että antamasi tiedot kaipaavat lisätietoja, jotta asiaa voisi kommentoida realistisesti, edes sinne päin mikä mahd. vaivaa; menee arvailuksi muuten.
Kuin arpoisi lukuisten lappujen joukosta vain jonkin.

fyysisiä oireita ei muuta kuin tämä väsymys. Ja entä nuo psyykkiset, ei kait ne yhtäkkiä ilmaannu?

Yhteistyössä