mikä mulla oli viime yönä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelee

Vieras
raskaana siis 39+1...
menin nukkuu siinä kahentoista aikaa, uni ei tullu..pyörin,valvoin,selkää kolotti ja alamahaa oikeelta,sattu välillä, mut supistus ei mielestäni ollu(esikoisen aikaa tuntu ainaki erilaiselta)
aina ku kipu hellitti ni kaveri riehu ihan hulluna mahassa,sattu jopa välillä,sit tuli nälkä ja kakkahätä!kello oli viisi ku olin nukahtanu ja jotenki outo olo edelleen

Mulla myös rv 39+1 ja samanmoista ollut joinakin öinä. Olen jo toivonut olevan merkki synnytyksen käynnistymisestä, mutta vielä ainakin olen valitettavasti yhtenä kappaleena. Välillä on ollut maha ihan löysällä iltayöstä ja uni ei meinaa tulla kuin n. 1-2 aikaan iltayöstä. Aamulla voisin kyllä nukkua pidempään.

Kyllähän nuo vittaavat varmasti lähenevään synnytykseen, mutta voi mennä vielä päiviä, ellei viiikkoja, ettei synnytys silti käynnisty. Nuo kivut kyllä voisivat sinulla tarkoittaa jo pikaistakin synnytystä?

Mulla säännöllisiä supistuksia on tullut aina seksin jälkeen muutaman tunnin ajan, mutta sitten ne ovat loppuneet. Myös nännien hierominen saa mulla aikaan kipeitä supistuksia, mutta en ole viitsinyt sitä kovin ahkerasti harrastaa, jos vauva kerran haluaa lepäill vielä tovin yksiössään.

tsemppiä sulle näihin viimeisiin päiviin (viikkoihin)!

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelee:
raskaana siis 39+1...
menin nukkuu siinä kahentoista aikaa, uni ei tullu..pyörin,valvoin,selkää kolotti ja alamahaa oikeelta,sattu välillä, mut supistus ei mielestäni ollu(esikoisen aikaa tuntu ainaki erilaiselta)
aina ku kipu hellitti ni kaveri riehu ihan hulluna mahassa,sattu jopa välillä,sit tuli nälkä ja kakkahätä!kello oli viisi ku olin nukahtanu ja jotenki outo olo edelleen

Mulla melkein samat oireet, tosin nukahin aiemmin ja yllättävän helposti..ajattelinkin et pitää varmaan ruveta laittamaan kassia valmiiksi, jos tulee lähtö :) Mut nyt ei oo enää supistellut ollenkaan, niin ehkäpä se h-hetki ei olekaan ihan vielä...Mulla piti ottaa kuuma pullo viereen ja painaa sillä selkää, onneks helpotti sitä kipua...
Mulla on nyt viikkoja 36+3

Yhteistyössä